דף הבית / חדשות העיר ראשי / מחכים להכרעת בג"צ

מחכים להכרעת בג"צ

בג"ץ ידון הבוקר בחמש עתירות של רשויות מקומיות נגד החלטת שר הפנים דרעי שלא לאשר את חוקי העזר העירוניים, המאפשרים פתיחת מרכולים בתחומן בשבת ובחגים. אנחנו העיר הראשונה (מלבד תל אביב שהיא בסיפור אחר מול המדינה בעניין זה) שהעבירה את התיקון לחוק העזר שיאפשר לפתוח מרכולים בשבת. הרשויות הנוספות שעתרו הן:  גבעתיים, חולון, מודיעין-מכבים-רעות והרצליה.

בחודש דצמבר 2017 אישרה מועצת עיריית ראשון לציון תיקון לחוק העזר המאפשר פתיחת מרכולים בשבת בצירים מרכזיים במטרה לשמור על הסטטוס קוו בעיר וזאת על רקע החקיקה הארצית של "חוק המרכולים". התיקון קיבל תוקף רשמי כיוון שאושר בפקודת העיריות. כמו כן, לא התקבלה תגובה רשמית ממשרד הפנים בנושא בפרק הזמן הקבוע בחוק. למרות זאת, משרד הפנים סירב לתת תוקף לתיקון לחוק ולפרסמו או לתת תגובה רשמית ועניינית על תיקון החוק.

עיריית ראשון לציון מבקשת לשמור על הסטטוס קוו בעיר, קרי לאפשר פתיחת מרכולים וקיוסקים באזורי התעשייה בעיר וברחובות מרכזיים: ז'בוטינסקי, הרצל, רוטשילד וירושלים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות