n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: מאות ליוו למנוחות את ליה בן נון שנרצחה אמש

ראשון לציון: מאות ליוו למנוחות את ליה בן נון שנרצחה אמש

מסע הלוויה של ליה בן נון שרצחה אתמול בגבול מצרים ע"י מחבל נערך בחלקה הצבאית בבית העלמין גני אסתר. ראש העיר רז קינסטליך: "אתמול בבוקר נעצר עולמכם וגם עולמנו"

תמונה של WhatsApp‏ 2023-06-03 בשעה 16.02.31
תמונה: באדיבות דובר צה"ל

מאות ליוו את ליה בן נון ז"ל היום בדרכה האחרונה בבית העלמין שבגני אסתר בחלקה הצבאית לאחר שאתמול נרצחה ע"י מחבל בזמן שעלתה יחד עם אוהד דהן ז"ל לשמירה סמוך לגבול מצרים בשעה 21:00 למשמרת של 12 שעות. השניים יצרו קשר בפעם האחרונה סמוך לשעה 04:15.

בשעה 09:00 שעת סיום השמירה שלהם  ומספר שעות לאחר שיצרו קשר בפעם האחרונה אותרו גופותיהם. להערכת צה"ל, המחבל ירה בלוחמים סביב השעה 06:30. השניים נמצאו מטרים ספורים זה מזה בעמדה שבה שמרו, וממצאי התחקיר הראשוני מעידים שהם לא הספיקו לירות מנשקם לעבר המחבל. https://did.li/PZDCN

ראש העיר רז קינסטליך ספד לליה ז"ל ואמר :

"מיכל ודודו בן נון, משפחת בן נון המורחבת חברים, מכרים, מכובדיי כולם –

אתמול בבוקר נעצר עולמכם וגם עולמנו – עם היוודע על הירצחה של ליה ז"ל. עיר ומדינה שלמה עצרה את נשימתה, אבל זה לא משתווה לכאב ולסבל שאתם חווים – משפחתה, הוריה וחבריה הקרובים.

מכל מקום ניבטות אלינו עיניה של ליה – חיות, שמחות, עם כל-כך הרבה חלומות ושאיפות לעתיד. חלומות שנגדעו בבת אחת.

רק לפני שבועיים חגגה ליה יום הולדת 19 ועל אף שחגגה את יום ההולדת בצבא, כל כך התגאתה לספר – שזה לא היה כל כך נורא לחגוג בבסיס, כי יש איתה חברים שכבר הפכו עבורה למשפחה.

וכזו היית ליה, כבשת בסערה את כל מי שנקרא בדרכך. ילדה שמחה, חברותית, "מסמר בכל אירוע", העידו עלייך מחנכייך וחברייך לשכבה. עזרת לכולם, קיבלת את כולם והכל תמיד באנרגיות חיוביות.

עוד כשהיית בכיתה י"א הודעת לכולם – שאת הולכת להיות חיילת קרבית. כל כך היה חשוב לך לשרת את המדינה בשירות משמעותי, להיות לוחמת ולא ויתרת עד שהגשמת.

לא היה לך פשוט לאורך הדרך הצבאית, אבל למרות הכל הרמת את עצמך ובחרת להמשיך ולא לוותר, עד שהגעת לתפקיד האחרון שבו הרגשת סיפוק והוא גם התפקיד ששילמת עליו בחייך.

צעירים בני 19 צריכים לחיות ולבלות, לחלום ולרצות להגשים, ליהנות מהחיים, מהתנסויות, לספר חוויות מהחיים לאבא ולאמא ולמשפחה ולא שהם יקברו אותם בגיל כה צעיר.

משפחת בן נון היקרה – אין מילים שיוכלו לנחם, גם לא העובדה שליה ז"ל הייתה גיבורה ונפלה במקום שהיא אהבה והרגישה משמעותית ותורמת בו.

העיר ראשון לציון כולה מחבקת אתכם ברגעים הקשים שלכם

מן השמיים תנוחמו,

יהי זכרה של ליה ברוך"

תמונה של WhatsApp‏ 2023-06-04 בשעה 17.34.17
צילום: גל גפן

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.26.20_799d3f45

ראשון לציון: מי ראה את נדז׳דה?

תפריט נגישות