דף הבית / חדשות העיר משני / רשימות "יש עתיד" והליכוד זכו בשני מנדטים כל אחת

רשימות "יש עתיד" והליכוד זכו בשני מנדטים כל אחת

רונן דמארי

אחת ההפתעות הגדולות בבחירות שהתקיימו בראשון לציון בשבוע שעבר, היא העובדה שרשימת "יש עתיד" זכתה לשני מושבים במועצת העיר. בבחירות הקודמות קיבלה הרשימה מנדט בודד, אולם הלכה למעשה המנדט לא היה מזוהה עם המפלגה וחברת המועצה שזכתה בו קרן דנה –ג'דה אף העבירה אותו לדורון אוזן אליו חברה. תוצאות הבחירות הכניסו למועצה שני חברים חדשים מטעם הרשימה: איתי מתיתיהו וד"ר הדס הכהן, אולם הרוח החיה מאחורי ההצלחה הוא יו"ר המטה אמיר סולרסקי שאמר השבוע ל"גל גפן": "זה היה מאתגר ומהווה תרגול נהדר לבחירות הארציות של מפלגת "יש עתיד" בראשון לציון ולדאוג לכך שיאיר לפיד יהיה ראש ממשלה".

שני המועמדים לראשות העיר מחזרים אחר תמיכת הרשימה לסיבוב השני, אולם נראה כי אין בכוונתה להצהיר על הזדהות עם אחד מהם וכי היא תמשיך את הקו השומר על נייטרליות. לדברי סולרסקי: "אנו מאחלים בהצלחה לשני המתמודדים וקוראים לציבור של "יש עתיד" לצאת ולהצביע".

גם רשימת הליכוד בראשות סגן ראש העיר, יוסי חממי, שמרה על כוחה במועצת העיר וזכתה לשני מנדטים. חממי הודיע על תמיכה בראש העיר המכהן דב צור, כבר לפני הסיבוב הראשון והשבוע חיזק אותה כאשר פרסם הודעה רשמית לציבור בוחריו בה קרא להם לצאת ולהצביע עבור צור ביום שלישי הקרוב: "סיעת הליכוד במועצת העיר ראשון לציון מודיעה כי היא תומכת בדב צור לראשות העיר. בעשור האחרון דב צור פעל בהצלחה והביא להישגים משמעותיים בכל תחומי החיים בעיר. אנו קוראים לתומכי המחנה הלאומי ולכל תושבי ראשון לציון לצאת ולהצביע ב- 13.11".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות