n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / מחזיקים אצבעות לאלוף מחולון

מחזיקים אצבעות לאלוף מחולון

הג'ודוקא אורן אהרון מחולון המתאמן תחת גיא מזרחי במועדון קליין בעיר, יטוס ביום שלישי לקרואטיה להתמודד עם נבחרת ישראל באליפות אירופה

אורן אהרון ג'ודו צילום עמותת הלהב
אורן אהרון בפעולה- צילום: עמותת "הלהב"

אורן אהרון, עוד לא בן 17, הוא אחד מהצעירים בהם הג'ודו הישראלי תולה תקוות גדולות. ביום שלישי, יטוס אהרון יחד עם חבריו לנבחרת ישראל, להתחרות באליפות אירופה בג'ודו שתתקיים בקרואטיה וצפוי להתחיל את הקרבות שלו ביום חמישי.

אהרון יטוס אחרי שעמד בכל הקריטריונים במהלך השנה האחרונה ורק בחודש מרץ האחרון, זכה במדליית ארד במסגרת גביע אירופה שהתקיים גם כן בקרואטיה. בנוסף, הוא דורג חמישי לאחר שישה קרבות גביע אירופה בפולין והיחיד בנבחרת ישראל לקדטים במשקל 60 ק"ג, שזכה במדליה ודירוג.

אורן אהרון צילום עמותת הלהב

אורן, הוא אחד הספורטאים הצעירים הטובים ביותר שיש היום בעיר חולון ותחת שרביטו של המאמן גיא מזרחי במרכז ספורט קליין בעיר, זכה 8 פעמים רצוף באליפות ישראל כשכבר בגיל 9, זכה במדליית ארד בתחרות ילדים. במקביל לאליפות אירופה, אורן ממשיך להתאמן לקראת אולימפיאדת הנוער שתיערך בקיץ.

אורן אהרון משה פונטי צילום עמותת הלהב

אורן אהרון עם יו"ר איגוד הג'ודו- משה פונטי. צילום: עמותת "הלהב"

המאמן גיא מזרחי: "אנחנו עובדים קשה, מתאמנים כל יום, משתפרים ומנסים לעשות את הכי טוב בשביל אורן. זאת הזדמנות להודות לעמותת "הלהב" שבראשה עומד מאמן העל של נבחרת הבוגרים- אורן סמדג'ה. עמותת "הלהב" נותנת לנו את כל השקט שאנחנו צריכים, מחבקת ותומכת כלכלית וגם מנטלית עם כל מה שצריך. בלי התמיכה הזו, היה קשה להגיע להישגיות גבוהה ואני כמאמן האישי של אורן, בהחלט מודה להם ומקווה שאורן יחזור עם מדליה מאליפות אירופה."

   אורן אהרון גיא מזרחי צילום עמותת הלהב

אהרון עם מאמנו גיא מזרחי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות