n
דף הבית / חדשות העיר ראשי / ראשל"צ: חייל על מדים לא הוכנס למסעדת סושי בעיר

ראשל"צ: חייל על מדים לא הוכנס למסעדת סושי בעיר

עופרה אמיר תושבת ראשון לציון הגיעה אתמול למסעדה אסיאתית בעיר בצהריים עם בנה החייל המשרת בקרבי בצה"ל והגיע לבוש במדים עם נשק, המאבטח בכניסה סירב להכניסו כי הוא לא בן -21. האם: "לא יתכן שבמדינת ישראל לא יכניסו חייל למסעדה"

סושי צילום בתי לוין

"דווקא ביום השואה וכבת לניצולת שואה זה חורה ואף יותר שסיטואציות כאלה קורות במדינת ישראל" אומרת עופרה אמיר, תושבת ראשון לציון שהגיע אתמול (יום ד') למסעדה אסייאתית שבאזור התעשייה הישן בעיר יחד עם בנה החייל המשרת בקרבי שהגיע היישר מהיחידה ולא הורשה להיכנס עם אמו למקום בטענה שטרם מלאו לו -21.

"הבן שלי הגיע לאחר פעילות מבצעית על גבול לבנון שהיתה השבוע בצפון ביחידה בה הוא משרת, הוא עבר שבוע מאוד אינטנסיבי ואנחנו כהורים היינו מאוד מודאגים" מספרת עופרה "כשהוא הגיע היום הביתה לטיפול אורתודנטי חיכיתי לו בכיליון עיניים וסיכמנו שניסע לאכול משהו ולאחר מכן נמשיך לטיפול, אבל לא האמנתי שאגיע עם בני, חייל קרבי על מדים ונשק ולא יתנו לנו להיכנס בשעות הצהרים בטענה שהוא לא בן 21".

לטענת עופרה כשהגיעו למסעדה, שאל המאבטח בכניסה מה גיל בנה, וכאשר הוא ענה כי הוא בו עשרים וחצי, סירב המאבטח להכניס אותו.

"המאבטח אמר לי אלה ההוראות שקיבלתי" מספרת עופרה "עניתי לו שאני מבינה אבל שיתקשר לאחראי משמרת או לבעלים, ושאם הוא אינו יודע להפעיל שיקול דעת שיתייעץ עם מי שצריך ושיסביר שאמא הגיע עם בנה החייל לאכול צהרים, הוא טען שאין אף אחד. לאחר דין ודברים עוד אמרתי לו "בוא נשים את הכל מאחורה, נתחיל מהתחלה, עכשיו הגענו למסעדה, תכניס אותנו, חייל שהגיע מהצפון ישר מהשטח על מדים יחד עם אמו, והמאבטח היה נחרץ בדעתו ואמר "אני לא יכול להכניס אתכם".

זאת בושה ממש, אני לא מחפשת התנצלות ולא כלום, נתתי לו כמה פעמים לרדת מהעץ והוא לא הסכים, אבל לא ייתכן שבמדינת ישראל לא יכניסו חייל למסעדה.

עופרה אמיר פרסמה את הפוסט בפורום "בימת התושבים ראשון לציון" והתגובות היו רבות ונוקבות.

"עצוב שכך קרה, בושה! כתבה גולשת, וגולשת נוספת כתבה "גועל נפש. מספיק גדול להיות לוחם ולהגן עליהם, לא מספיק גדול לשבת במסעדה, בושה"

תגובת המסעדה טרם התקבלה עד לפרסום הכתבה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות