דף הבית / חדשות העיר ראשי / "מקווה שהחברות שלנו תמשיך עוד שנים רבות"

"מקווה שהחברות שלנו תמשיך עוד שנים רבות"

רונן דמארי

 

"ראש השנה שמח לכם, יקיריכם וכל תושבי אזרחי עירנו השנייה היקרה ראשון לציון" כך פתח ראש עיריית מינסטר בגרמניה, העיר התאומה של ראשון לציון, לראש עיריית ראשון לציון- רז קינסטליך, אותו כינה "חבר יקר".

"במכתב זה ברצוני להביע בפניך את ברכותיי החמות והלבבות לשנה החדשה היהודית. יהי רצון שהחודשים שלפניכם יתברכו באושר, בשלום, בשגשוג ומעל הכל – אני מקווה שגם שיתוף הפעולה בין ערינו ימשיך להיות מוצלח כפי שהיא,  והכי חשוב שהחברות שלנו תמשיך עוד שנים רבות".

ראש העירייה, רז קינסטליך, הודה על הברכה מחממת הלב והביע את הוקרתו והערכתו על הקשר החם בין הערים.

בעירייה מציינים כי הקשר של ראשון לציון עם העיר התאומה מינסטר התחזק מאד בשנים האחרונות. כך למשל, כמחווה והוקרה לשיתוף הפעולה, החליטה העירייה לקרוא לרחוב במערב העיר על שם העיר הגרמנית. כמו כן, קיים דיאלוג מתמיד ופעילות משותפת בין בתי ספר תיכוניים, שיתוף פעולה בין מועדוני עיוורים, מחנה קיץ לתקשורת, להקות מחול, חבורות זמר ותזמורות משתי הערים. תושבי מינסטר תרמו לנטיעת חורשה ולהרחבת בית "יד לבנים" בראשון לציון ואף קראו כיכר בעירם על שם העיר ראשון לציון. מינסטר היא מהערים המשגשגות והיוקרתיות בגרמניה. היא עיר אוניברסיטאית מובהקת כאשר כמעט חמישית מאוכלוסייתה – 50,000 איש – הם סטודנטים.

 

ראש עיריית מינסטר מרקוס לובה בביקורו בעיר בינואר השנה
ראש עיריית מינסטר מרקוס לובה בביקורו בעיר בינואר השנה. צילום: באדיבות העירייה
צילום: באדיבות העירייה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות