n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: אביב איטח יתמודד לראשות הליכוד

רחובות: אביב איטח יתמודד לראשות הליכוד

חבר המועצה אביב איטח עושה בדר בשמועות ומכריז: "אתמודד לראשות הליכוד, בירכתי את רחמים מלול והודיתי לו על 14 שנות כהונה מטעם הליכוד

WhatsApp Image 2023-06-27 at 20.27.08 (1)
אביב איטח. צילום: פרטי

חבר המועצה אביב איטח פירסם אתמול ( שלישי) כי יתמודד לראשות הליכוד ברחובות

"אין הטיפה חוצבת בסלע מכוח עוצמתה, אלא מכוח התמדתה". כתב איטח והוסיף "מוקדם יותר בירכתי את ראש העיר רחמים מלול והודיתי לו על 14 שנות כהונה מטעם הליכוד.

לאחר שקיבלתי את ברכת הדרך ממשפחתי היקרה והאהובה, אני מתרגש לשתף אתכם שאתמודד לראשות הליכוד בפריימריז שיתקיימו בשבועות הקרובים ולקראת הבחירות למועצת העיר ב-31.10.2023.
רחובות היא העיר שלי. נוף ילדותי. רחובות זה הבית שלי.

עוד ארחיב ואפרט על המחשבות, התכניות והשאיפות הרבות קדימה, בינתיים אנצל את ההזדמנות להודות לכן ולכם על השיחות, הדרבון, התמיכה הרחבה והמפגשים האישיים והקבוצתיים לאורך כל החודשים האחרונים לקראת קבלת ההחלטה החשובה – כאשר לנגד עיני עומד דבר אחד בלבד: טובת תושבי העיר רחובות.

אני מאחל כבר כעת הצלחה רבה לכל המועמדים והמועמדות, ומשוכנע שתהיה לכולנו חגיגה דמוקרטית גדולה שלאחריה נרכיב את הרשימה הראויה והטובה ביותר, שתשרת את כלל תושבי העיר מכל קצוות הקשת, כפי שהקפדתי לעשות למענכם בעשור האחרון.

בעזרת השם, נעשה ונצליח !"

"חשוב להדגיש ולעשות סדר בעקבות פרסומים שונים מוקדם יותר, אני לא מתמודד על ראשות העיר אלא על הובלת הליכוד במועצת העיר"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה מתוך הרשת

פעילי מחאה הניחו ״שי״ מול ביתה של עידית סילמן. סילמן : ״אני מרחמת עליהם״.

תפריט נגישות