n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: במרחק נגיעה

חולון: במרחק נגיעה

הפועל חולון הביסה את שטרסבורג בקלות מפתיעה וביום שלישי הבא יכולה לעשות היסטוריה ולהעפיל לראשונה אל הפיינל-פור של ליגת האלופות

קהל הפועל חולון צילום FIBA BASKETBALL
רוצים לעשות היסטוריה- צילום: FIBA BASKETBALL

זה היה המשחק החשוב ביותר של חולוניה עד כה העונה (עד המשחק הבא) ואפשר להעריך שכמעט אף אוהד סגול, לא חשב שהמשחק הראשון בסדרת רבע הגמר, יהיה כל כך חד צדדי ויסתיים בניצחון ביתי ענק על שטרסבורג הצרפתית 93:75. האורחת בהחלט יכולה להגיד תודה כי ההפרש היה צריך להיות גבוה הרבה יותר.

לא ברור מה עבר על הקבוצה המוכשרת משטרסבורג שבחולון די חששו מהמפגש איתה, אך היא נראתה אתמול בהיכל הסגול במקרה הטוב כמו קבוצת תחתית בליגה הישראלית. מילא שההתקפה לא עבדה וזה יכול לקרות, אבל ההגנה הפרוצה לרווחה, הניבה מספר מהלכי "שואו-טיים" שהרימו את הקהל לאוויר פעם אחר פעם.

הסיפור של המשחק מבחינת חולון, הוא כריס ג'ונסון. השחקן שנפצע בראשו במשחק הליגה בהרצליה, היה בספק למשחק מול הצרפתים, אך יממה לשריקת הפתיחה פרסם המועדון הסגול סרטון וידאו של ג'ונסון שהרגיע את כל האוהדים. וג'ונסון בהחלט נראה מצוין, אימלל את הצרפתית בהגנה וסיים גם כקלע המוביל.

כריס ג'ונסון הפועל חולון צילום FIBA BASKETBALL

כריס ג'ונסון מאמלל את הצרפתים

המשחק הקל יחסית, איפשר לגיא גודס לתת דקות רבות של מנוחה לשחקן שנמצא בכושר הטוב ביותר באירופה בשבועות האחרונים- אדם סמית'. הגארד המצוין לא שיחק במחצית השנייה גם מכיוון שדידה על רגלו וכנראה סבל מהתכווציות שנגרמו בעקבות עומס המשחקים על הקבוצה ועליו באופן אישי.

אדם סמית הפועל חולון צילום FIBA BASKETBALL

העומס נתן את אותותיו, אדם סמית'

הסגולים הסתדרו מצוין בלי סמית, גם בזכות יכולת שיא של ג'ו רגלנד שנראה כי הוא חוזר לפרוח. הרכז קיבל את פרס שחקן החודש של ליגת האלופות ולא איכזב גם במשחק עצמו כשפעם אחר פעם מצא את קייזר אי שם באוויר בדרך לדאנקים פשוטים אל מול ה"אין הגנה" של הצרפתים.

ג'ו רגלנד טיירוס מגי הפועל חולון צילום FIBA BASKETBALL

רגלנד ומגי מבסוטים ובצדק

לקראת סיום הרשה לעצמו מאמן חולון להקים מקצה הספסל את עומר טל, איתן ינאי ואופק פוגלמן. האחרון התכבד בסל שחתם את תוצאת המשחק וזכה לאהבה מהקהל וגם מהשחקנים על הפרקט שמיהרו לפרגן לילד על שתי נקודות יפות.

גיא גודס צילום FIBA BASKETBALL

גודס מצטרף להגנה החולונית

עוד בגזרת הישראלים, אפשר בהחלט להגיד שגיא גודס קיבל בחזרה את שני הפאוורדים החשובים- רפי מנקו והקפטן גיא פניני. השניים תרמו 20 נקודות והמשיכו את היכולת הטובה שחזרה בהרצליה. קלעו: ג'ונסון 18, קייזר 15, מנקו ורגלנד 12, מגי 11, סמית 10, פניני 8, בורדיון 5, פוגלמן 2.

גיא פניני הפועל חולון צילום FIBA BASKETBALL

הקפטן חזר לעצמו

כאמור, ביום שלישי הבא הקבוצה תגיע לשטרסבורג בצרפת במטרה אחת ברורה- לעשות היסטוריה ולהעפיל אל הפיינל-פור של ליגת האלופות שיתקיים בחודש הבא בבילבאו- ספרד. במקרה של הפסד, הסדרה תחזור לחולון למשחק מכריע על כל הקופה.

כריס ג'ונסון מייקל קייזר הפועל חולון צילום FIBA BASKETBALL

ג'ונסון, קייזר וסמית' קירבו את חולוניה לפיינל-פור

עוד לפני המשחק בצרפת, תפתח חולון את משחקי הבית העליון של ליגת העל ובמוצאי שבת תארח את לא אחרת מאשר אלופת המדינה- מכבי תל אביב. מאזן המשחקים בין שתי הקבוצות עומד העונה עד עכשיו על 1:1 והסגולים יעשו הכל בשביל להנחיל לאלופה את הפסדה השני העונה בחולון.

    פרדי בורדיון טייגר צילום FIBA BASKETBALL

כל הצילומים: FIBA BASKETBALL

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240422-WA0006

ערב פסח: בחולון מחכים לשובם של החטופים

תפריט נגישות