n
דף הבית / בת ים / תלמידי ראשון לציון אירחו את הדיירים הוותיקים מבת ים

תלמידי ראשון לציון אירחו את הדיירים הוותיקים מבת ים

פרויקט מיוחד של מגדלי הים התיכון בו ביקרו בבית הספר נווה דקלים ליום שכולו מעשים טובים. הדיירים ותלמידי בית הספר חוו יום מיוחד שחיבר ביניהם דרך מגוון פעילויות שונות. החל מארוחת בוקר משותפת ועד מעגלי שיח.

צילום מגדלי הים התיכון

במסגרת הפרויקט, דיירים ממגדלי הים התיכון בבת ים התקבלו ע"י תלמידי כיתות ד'-ו' בבית הספר נווה דקלים בראשון לציון. הדיירים הגיעו ליום שבו הם עושים משהו טוב עבור התלמידים, והתלמידים מחזירים להם בחזרה. הם הגיעו לקבלת פנים חמה ומושקעת עם ארוחת בוקר מפנקת, שלאחריה כל דייר בגיל השלישי אימץ תלמיד אחר והם ניהלו יחד שיח.

הדיירים סיפרו לתלמידים על חייהם, על משפחתם, על איך מתמודדים עם התקופה המאתגרת והכירו לעומק כל אחד את סיפורו של השני. לאחר מכן התלמידים העבירו סדנא בה בנו יחד עם דיירי מגדלי הים התיכון חידון באינטרנט שיוכלו אחרי כן להעביר לבני משפחתם בבתים.

צילום מגדלי הים התיכון

במסגרת ההכרות, דוד ביטן, דייר שמתארח במגדלי הים התיכון שהגיע מקיבוץ זיקים שיתף את סיפורו- על הרגעים שהוא ומשפחתו עברו בזמן המתקפה על הקיבוץ ב-7.10, על האופן בו כיתת הכוננות תפקדה בגבורה באותו והיום, ועל ההיסטוריה של הקיבוץ.

במהלך היום המרגש, ניכר היה כי התלמידים ובני הגיל השלישי נהנו מאוד מהחוויה המשותפת. התלמידים היו מרותקים לסיפורי החיים המעניינים של הדיירים ושמחו להכיר  אותם לעומק.

צילום מגדלי הים התיכון

צילומים: מגדלי הים התיכון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות