n
דף הבית / בת ים / באופן חריג: רשות מקרקעי ישראל הודיעה שלחיאני משקר לציבור

באופן חריג: רשות מקרקעי ישראל הודיעה שלחיאני משקר לציבור

מכה נוספת לשלומי לחיאני: לאחר שפרסם סרטונים נגד גינה חדשה שיזמה העיריה, וטען כי בקרוב ייבנה מלון במקום – פרסמה המדינה הודעה חריגה שמדובר למעשה בשקר ובהטעיית הציבור. "הוא משקר לגבי הכל: הגירעון, הפארקים, התמ"א והקשרים שלו למשפחות פשע. אבל הציבור לא מטומטם" אומר גורם בכיר. במקביל: בכיר נוסף במטה לחיאני עומד לעבור צד.

לחיאני
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לשקר אין רגליים, אבל יש לו כנראה הרבה מקום ברשתות החברתיות: רשות מקרקעי ישראל שיגרה הערב מכתב חריג, ממנו עולה כי שלומי לחיאני הטעה את הציבור והפיץ שקרים בנוגע לגינת ש"י עגנון החדש, אותה חנך ראש העיר צביקה ברוט בשבוע שעבר.

הסיבה: לחיאני טען בכמה מקרים, כולל בסרטונים שהפיץ אתמול, שברוט השקיע בגינה וחידש אותה לחלוטין אחרי עשרות שנים של הזנחה – אך לא גילה לציבור כי בעוד חודשיים, כך הוא טען, היא תיהרס לטובת מלון.

בשבועות האחרונים העיריה הכחישה את הפרסום ואמרה כי מדובר בפייק ניוז, אלא שאנשי לחיאני המשיכו להפיץ את זה, ואף העביר את הדברים במהלך כתבה ששודרה בערוץ 13. אתמול, פעם נוספת, פרסם לחיאני סרטון נוסף ברשתות החברתיות בו טען שוב את הדברים – וזה כנראה היה כבר יותר מדי גם עבור נציגי המדינה: באופן חריג שיגר מנהל רשות מקרקעי ישראל, עו"ד ינקי קוינט, מכתב בו נכתב כי "הרינו להבהיר כי בניגוד לפרסומים, אין כל כוונה לשווק את הקרקע של הגינה ברח' ש"י עגנון בשנים הקרובות".

במכתב אף צוין כי ההסדר בנושא הזה סוכם בין העיריה לבין הרשות כבר לפני כמה חודשים, בדיוק כפי שאמר ראש העיר צביקה ברוט לתושבים, ובניגוד לטענות שמפיץ לחיאני.

הדברים באים לאחר שורת טענות נוספות של לחיאני שנסתרו גם הן: באחרונה הוא טען כי בעיריה כלל לא היה גירעון, למרות שידוע כי העיר עמדה בפני פשיטת רגל כאשר סיעתו של לחיאני הפסידה את הבחירות לפני חמש שנים. בהמשך הוא העלה טענות נגד הורדת הארנונה שהיתה בשנת 2022, תוך שהוא מתעלם מהאישור הכתוב של משרד האוצר המאשר את ההפחתה שניתנה אז בבת-ים – שאף היתה העיר היחידה שזכתה לכך. עוד הוא טען שהעיריה עוצרת את התמ"א בבת-ים, למרות שהעיר נחשבת למקום הראשון בארץ בהתחדשות עירונית.

"לחיאני ממשיך בשיטות עברייניות כפי שעשה בעבר: שקר כפי יכולתך, וככה אולי הציבור יאמין בסוף. אבל הציבור לא מטומטם" אומר גורם בכיר, "הוא משקר על הקשר שלו למשפחות הפשע שמופיע במסמכים שהוגשו לבית המשפט המחוזי, הוא משקר לגבי חיסול הגירעון, ומשקר בכל דבר כדי לנסות ולהתאושש מהסקרים שמשאירים אותו הרחק מאחור. אני לא אתפלא אם אחרי החגים הוא יפרוש מהמירוץ. הוא הרי לא ירשה לעצמו להתבזות בהפסד גדול".

במקביל אומרים בכירים אחרים כי לפחות בכיר נוסף במטה לחיאני מנהל כעת מו"מ לעבור צד ולהביע תמיכה בראש העיר צביקה ברוט, בדומה לחבר מועצת העיר אלי כהן שעשה זאת לאחרונה. כהן מכהן במועצה מטעם סיעתו של לחיאני, אך החליט לעזוב אותו ולתמוך בברוט לאחר הפרסומים על ניסיונות ההתנקשות בלחיאני ועל סכסוכיו השונים, לדברי המשטרה.

ממטה לחיאני נמסר: כולם יודעים שהקרקע מיועדת לבית מלון. המחדל, בזבוז הכסף הציבורי ותרגיל היח"צ של ברוט על התושבים אפילו פורסם בחדשות 13. לקראת הבחירות ברוט מנסה לסדר את הכל כדי שייראה תקין. ב-31 באוקטובר לחיאני חוזר לראשות העיר ומחזיר את בת-ים למסלול.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. האמת מנצחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. צילום- אלעד שריג

יום המוזאונים הבינלאומי 2024 ברמת גן

תפריט נגישות