n
דף הבית / בת ים / ערב פסח: המכתב של ראש עיריית בת ים למשפחות השכולות

ערב פסח: המכתב של ראש עיריית בת ים למשפחות השכולות

לרגל חג הפסח, ראש עיריית בת ים צביקה ברוט, שלח זרי פרחים ומכתב מחבק למשפחות השכולות של המלחמה בבת-ים

WhatsApp Image 2024-04-22 at 18.44.41_3e347331

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, באיגרת מרגשת לרגל חג הפסח:

"בת-ימים ובת-ימיות יקרים שלי, ליל הסדר הזה יהיה שונה מכל הלילות. יחסרו לנו בו אלפי נשים וגברים, ילדות וילדים, שחגגו את ליל הסדר הקודם ושרו ״לשנה הבאה בירושלים הבנויה״ ולא ידעו שבשנה הבאה משפחתם תתכנס לליל הסדר בלעדיהם, בשל תוכניתו המזעזעת והבלתי-נתפסת של חמאס לרצוח אותם.

חסרו לנו בו גם 133 גיבורים שכבר חצי שנה מטולטלים פיזית ונפשית, חירותם איננה, ותקוותם – תקוותנו שבליל הסדר הבא ישבו יחד איתנו לשולחן החג.

בשמכם, שלחתי לקראת החג זרי פרחים ומכתב מחבק למשפחות השכולות של המלחמה בבת-ים. כי חג הפסח הוא חג של משפחה. ומאז השבעה באוקטובר כולנו המשפחה שלהם.

WhatsApp Image 2024-04-22 at 18.45.49_dfe56688

נשיר הלילה ״שבכל דור ודור עומדים עלינו לכלותנו והקב״ה מצילנו מידם״, ונחשוב עליהם, עלינו, ועל העם שלנו בכל מקום שהוא. ונתפלל ונדע שגם בפרק הזה בהיסטוריה של העם היהודי, נמצא את האור בקצה המנהרה, וצבא ההגנה לישראל בעז״ה יצילנו מהעומדים עלינו לכלותנו.

חג כשר ושמח לכל הבת-ימים, ובשורות טובות לכל עם ישראל"

צביקה ברוט
ראש העיר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות