n
דף הבית / חדשות בת-ים / למעלה מ-280 ילדים נפגעו בתאונות בעשור האחרון בחולון ובת ים

למעלה מ-280 ילדים נפגעו בתאונות בעשור האחרון בחולון ובת ים

עמותת אור ירוק מציגה מספרים מדאיגים בנוגע למספר הילדים הנפגעים בתאונות דרכים מידי שנה

2היפגעות ילדים כנוסעים ברכב צילום עמותת אור ירוק
צילום: עמותת אור ירוק

מנתוני עמותת אור ירוק  המבוססים על נתוני הלמ"ס עולה כי בעשור האחרון (2012-נובמבר 2021) נפגעו בתאונות דרכים למעלה מ-19 אלף ילדים (0-14) בעת שנסעו ברכב. 1,900 נפגעים מדי שנה בממוצע. קרוב למחציתם נפגעו בתאונות בתחום העירוני.

בחולון נפגעו 182 ילדים (0-14) בעשור האחרון (2012 – 2021) בתאונות דרכים בעת שנסעו ברכב, מתוכם ילד אחד נפצע באורח קשה. בשנת 2021 (ינואר-נובמבר) נפגעו בעיר חמישה ילדים ברכב.

חולון מדורגת תשיעית בטבלת הערים כשבמקום הראשון והמפוקפק נמצאת בירת ישראל- ירושלים ואחריה חיפה, באר שבע ותל אביב.

בבת ים נפגעו 99 ילדים (0-14) בעשור האחרון (2012-נובמבר 2021) בתאונות דרכים בעת שנסעו ברכב, מתוכם שני ילדים נפצעו באורח קשה. בשנת 2021 (ינואר-נובמבר) נפגעו בעיר שני ילדים ברכב.

ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק: "ילדינו הם הדבר היקר לנו מכל, אנחנו שומרים עליהם מכל משמר ולמרות זאת במקרים רבים ילדים קטנים שנפגעים בתאונות במהלך נסיעה ברכב לא חגורים או לא ישובים במושבי בטיחות מתאימים לגילם.

תוצאות של תאונה ללא חגורה הן ברוב המקרים קשות יותר. הסעת ילדים ללא חגורה או כיסא בטיחות מתאים מסכנת אותם בצורה חמורה ועשויה להגביר את הפגיעות שלהם באופן משמעותי.

200 ניידות משטרה חסרות בכבישי הארץ וחוסר הציות לחוק הוא ביטוי לכך. אם הנהגים היו רואים ניידות רבות יותר בכבישים הם לא היו עוברים על החוק ולא היו נוהגים בצורה שמסכנת את ילדיהם.

המשטרה חייבת להגביר את האכיפה והנראות המשטרתית בכבישים וזאת על מנת להרתיע את הנהגים מלעבור על החוק ולהסיע ילדים לא חגורים אפילו בנסיעות קצרות או ליד הבית. יותר שוטרים ויותר ניידות בכבישים יצמצמו את עבירות התנועה ויצילו חיים".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

Clipboard01

קליפ בהשתתפות משפחות חללי העיר בת ים, לקראת יום הזיכרון

תפריט נגישות