n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / נהגים שימו לב: שוטרים מתעדים אתכם בחשאי מגג בניין מתחם G

נהגים שימו לב: שוטרים מתעדים אתכם בחשאי מגג בניין מתחם G

נוהגים להתעסק עם הטלפון הנייד בשעת נהיגה? שימו לב: שוטר שהתמקם על גג מרכז מסחרי במערב ראשון לציון מתעד אתכם בחשאי. תושב העיר שקיבל דוח על סך 1000 שקל ו-8 נקודות: "מדובר במתחם פרטי ואני לא בטוח שזה חוקי". משטרת ישראל טרם העבירה תגובה.

Clipboard01
השוטר שמתעד נהגים מגג בניין G (צילום פרטי)

 

נוהגים ללא חגורת בטיחות? משתמשים בטלפון הנייד במהלך נהיגה? שימו לב: המשטרה מתעדת אתכם ללא ידיעתכם. אומנם אנו נמצאים בתוך תקופת מלחמה ורבים מאיתנו חושבים כי המשטרה הורידה את מידת האכיפה, אז זהו שלא.

חדי עין בוודאי הבחינו במהלך הימים האחרונים במראה חריג במתחם הקניות G במערב ראשון לציון (סמוך לרחובות ילדי טהרן ונדב בסקינד): שוטר שהתמקם על גג הבניין ומצויד במצלמה מרשימה מתעד בחשאי נהגים שמבצעים עבירות תנועה.
"לפני כמה ימים קיבלתי דו"ח על כך שהחזקתי את הטלפון בזמן הנהיגה", הוא מספר ל"גל גפן". "לדו"ח צורפו שתי תמונות ומהם ניתן להבין מהי זווית הצילום. השוטר צילם אותי מגבוה. בכל מקרה, בשתי התמונות שצורפו לדו"ח לא ניתן לראות שהחזקתי בנייד. אני כמובן מתכוונת לערער על הדוח בבית משפט, לא אשלם 1000 שקל ו-8 נקודות על עבירה שלא ביצעתי. ברור לי שלא צולמתי ממצלמת רחפן ואחרי בדיקה הבנתי שהצילום נעשה מגג הבניין הסמוך למקום העבירה".
תושב אחר הצליח לתעד את השוטר על גג הבניין המתחם החדש. "עומד שם שוטר עם מצלמה ענקית במתחם פרטי ומצלם נהגים שמבצעים עבירות תנועה", הוא מספר. "נהוג לראות שוטרים על גשרים, מאחורי עצים, מאחורי מבנים, אבל על גג פרטי? כזה עוד לא ראיתי. אני ממש לא בטוח שתיעוד מגג בניין פרטי זה דבר חוקי".
מהמשטרה לא נמסרה תגובה

מצלמה 1
השוטר שמתעד נהגים מגג בניין G (צילום פרטי)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. ולהתעסק עם נייד בנהיגה זה חוקי???
    לא!! זה מסכן חיים
    טוב מאוד, כן ירבו!!

  2. שוטר גם מתעד מתחנת רכבת סבידור – מעל גשר איילון לכיוון צפון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-18 at 17.40.07_84f36942

בן 40 טבע למוות בראשון לציון ובצפון תושב העיר חולץ מנחל יגור

תפריט נגישות