n
דף הבית / בת ים / ויכוח בין חברים בבת ים, הסתיים בדקירות

ויכוח בין חברים בבת ים, הסתיים בדקירות

תיעוד: המשטרה הגישה כתב אישום נגד חשוד אשר דקר את חברו על כך ששפך עליו מים

1

בתאריך 23.4.24 בשעות הערב, חשוד רכוב על אופניים חשמליים בעיר בת ים, כשהוא מרכיב את חברו, התפתח ביניהם ויכוח על רקע שפיכת מים.

על פי החשד השניים היו תחת השפעה של סמים, החשוד התעצבן על חברו תוך כדי הרכיבה, עצר את האופניים והחל ריב בין השניים כאשר אז החשוד בעט בחברו ולאחר מכן שלף סכין ודקר את הקורבן באזור העין, בחזה וביד סך הכל 8 דקירות. בעקבות הפציעות הקורבן טופל בחדר הלם ונזקק למנות דם.

פציעה דקירה צילום דוברות משטרת ישראל

לאחר התקיפה, החשוד לקח את הקורבן למרכז רפואי וולפסון והוריד אותו שם ונמלט. שוטרי תחנת בת ים מיד עם קבלת הדיווח על האירוע החלו בפעולות חקירה ובמאמצים לאיתור החשוד. יום למחרת החשוד אותר במונית בבת ים, נעצר והובא לחקירה בתחנת בת ים.

2

צילומים: דוברות משטרת ישראל

כאמור, החשוד תושב בת ים בן 26 נעצר ומעצרו הוארך מעת לעת. בסיומה של החקירה, לאחר ביסוס תשתית הראייתית, היום הגישה יחידת התביעות של מחוז ת"א כתב אישום נגד החשוד ובקשה למעצר עד תום הליכים.

לצפייה באירוע הדקירהלחצו כאן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

33

חולון ממשיכה להיערך למצב חירום

תפריט נגישות