n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / נשיא המדינה ביקר בראשון לציון והתרשם מתפקוד החמ"ל

נשיא המדינה ביקר בראשון לציון והתרשם מתפקוד החמ"ל

נשיא המדינה, יצחק בוז׳י הרצוג, הגיע לחמ״ל של עיריית ראשון לציון: ״הוכחתם תפקוד יוצא דופן ואני יודע שהעיר בידיים טובות״

נשיא המדינה יצחק בוזי מיכל הרצוג רז קינסטליך צילום חיים צח לע"מ

נשיא המדינה, יצחק בוז׳י הרצוג, הגיע אמש (ב׳) יחד עם רעייתו מיכל, לחמ״ל של עיריית ראשון לציון. הרצוג פגש את ראש העירייה – רז קינסטליך, את חברות וחברי מועצת העיר ואת הנהלת העירייה הבכירה שהציגו לו את חמ״ל העירייה וצוותו וכיצד מנהלים את העיר בחירום.

הרצוג שהתרשם מאוד מהפעילות בחמ״ל, אמר: ״בין היתרונות של העיר הוא שהתשתית כאן מדהימה. יש פה אנשים נפלאים, יש פה יכולת לנייד משאבים ולנהל את העיר בצורה הכי טובה שיש.

״לכן, צריך להתמקד ולראות את הצד הטוב – איך מחזירים את העיר לפעילות מלאה ומאוד מרשימה שאנחנו רואים כאן. היינו בהרבה מאוד חמ״לים, זה מרשים ואפילו מלהיב, יש פה רעיונות מאוד מקוריים״.

נשיא המדינה יצחק בוזי מיכל הרצוג רז קינסטליך 2 צילום חיים צח לעמ

נשיא המדינה פנה לראש העירייה ואמר: "הוכחתם תפקוד יוצא דופן ואני יודע שהעיר בידיים טובות. עלו והצליחו, שנעבור את המערכה הזו באורך רוח, ביציבות, בשלום ובביטחון״.

ראש העירייה, רז קינסטליך, הודה לנשיא המדינה ורעייתו על הביקור החשוב בעיר ראשון לציון, ואמר: ״אני גאה להציג את ההיערכות שלנו בחירום ולהוות מודל גם לערים אחרות בארץ ובעולם. הנשיא היה בין האנשים הראשונים בצמרת המדינה שהרימו לי טלפון בימים הראשונים במלחמה, התעניינו והציע את עזרתו לעיר – ואני מודה לו מאוד על כך״.

נשיא המדינה יצחק בוזי הרצוג רז קינסטליך 1 צילום חיים צח לע"מ

צילומים: חיים צח- לע"מ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות