n
דף הבית / בקעת אונו / קרית אונו: מאה אחוז של היענות ושיפורים תחבורתיים

קרית אונו: מאה אחוז של היענות ושיפורים תחבורתיים

בעיריית קריית אונו משבחים את ההיענות של שרת התחבורה, מרב מיכאלי, וצוות משרדה, לפתרון בעיות התחבורה בעיר, סלילת הנת"צים, החיבור העתידי לרכבת הקלה והוספת קו האוטובוס 100. ראש העיר, ישראל גל: "באמצעות מעורבותה האישית, חל שיפור מעשי בכל הנושאים. אני קורא להצביע עבור מפלגת העבודה בבחירות הקרובות"

מירב 3
מרב מכאלי. צילום מפלגת העבודה

עיר נוספת, לרשימה הארוכה של הרשויות הרבות שעברו מהפכה תחבורתית מאז יוני 2021, התאריך בו מונתה מרב מיכאלי לשרת התחבורה, היא קריית אונו. ראש העירייה, ישראל גל, משבח את השרה במילים חמות: "עם כניסת מרב מיכאלי לתפקידה הורגש שינוי במתן עדיפות לתחבורה הציבורית", הוא אומר. "באמצעות מעורבותה האישית, חל שיפור מעשי בכל הנושאים ואף קיבלנו תגבור משמעותי של תחבורה ציבורית. אני קורא להצביע עבור מפלגת העבודה בבחירות הקרובות".

ברוח זו גם שלח מנכ"ל עיריית קריית אונו, חיים סופר, שלח ביום ראשון השבוע, מכתב תודה לשרת התחבורה, מרב מיכאלי, למנכ"לית המשרד, מיכל פרנק, ולצוות המשרד. הוא מודה על המענה המהיר שקיבלה העירייה בבקשתה להגברת תדירות האוטובוסים בנתיב התחבורה הציבורית בדרך דורי ובדרך בן גוריון ועל הוספת קו אוטובוסים נוסף, קו מאה, שייסע לאורך נתיבי התחבור ה ציבוריים הקיימים ברחובות לוי אשכול, אלוף שדה, דרך נמיר ועוד ויתחיל לפעול בתחילת נובמבר. "עיריית קריית אונו רואה בתחבורה הציבורית אבן דרך חשובה מאוד לקידום הכלכלה במדינה  ובסיוע לתושבים להגיע ממקום למקום במהירות ובנוחות", כותב סופר.

הוא מוסיף כי העירייה הקצתה משאבים לשני נתיבים אלו "כמו כן הוקצו משאבים גם לנת"צ ברחוב לוי אשכול אשר ייחבר בין הקו הסגול לקו האדום של הרכבת הקלה בפתח תיקווה בכל שעות היממה". סופר גם משבח את ההיענות של השרה ומשרדה "שסייעו למצוא פתרונות יעילים ומהירים בהשקעה גדולה מאוד של המשרד לטובת תושבי קריית אונו".

שרת התחבורה מרב מיכאלי: ""הפתרון לבעיית הפקקים נמצא בשיתוף הפעולה בין משרד התחבורה לרשויות המקומיות. רק כשנמשיך את המגמה שהובלתי במשרד שמתעדפת תחבורה ציבורית ושיתופית, רוכבי ורוכבות דו גלגלי וכמובן הולכות והולכי רגל, נוכל לצאת ביחד מהפקק.אחרי שנים רבות מדי שבהן ממשלות הליכוד ונתניהו השקיעו בעיקר ברכבים הפרטיים ובמחלפים, פעלתי להיפוך הפירמידה ותיקון הנזק שהם השאירו. היום ההשקעה הגדולה ביותר תהיה בכן ובכם- תושבות ותושבי העיר, תוך תעדוף משמעותי לתחבורה ציבורית, שהיא העתיד. את השינוי נראה כולנו כבר עוד שנה-שנתיים, וגם אם לא אני אהיה זאת שתגזור את הסרט- את השינוי שהובלתי אף אחד כבר לא ייקח אחורה". השרה מוסיפה: "אני גם מודה לראש העיר, למנכ"ל העירייה לצוותם ולתושבים היקרים על ההיענות ושיתוף הפעולה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות