n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / בשעה טובה? תכנית ההמראה הכלכלית של עיריית רחובות יוצאת לדרך

בשעה טובה? תכנית ההמראה הכלכלית של עיריית רחובות יוצאת לדרך

חודש לאחר שנכנס לתפקיד ראש העיר,מוביל את תכנית ההמראה הכלכלית של עיריית רחובות

7ac0921c-f25e-4387-9c83-5f1a8a07ea1b

מאז כניסתו לתפקיד לפני כחודש, ראש העיר הקדיש זמן רב כדי ללמוד את מצבה הכלכלי של העירייה והקים צוות משימה מיוחד שתפקידו לגבש תכנית המראה כלכלית לעיריית רחובות.התכנית הכלכלית המתגבשת כוללת מספר צעדים לבלימת הגירעון, בנייה מחדש ושינוי מבני של תקציב העירייה, הכנת תכנית התייעלות שתמנף את היתרונות הכלכלים של רחובות ותוביל את העירייה לאיזון תקציבי ולבסוף גם למעמד של עיר איתנה.

בשלב הראשון לגיבוש התכנית ראש העיר נפגש באופן שוטף עם מנכ"ל העירייה מאיר דהן, הגזברית דניאלה ליבי, סמנכ"ל משאבי האנוש גלית אנגל וחברי וועד העובדים רמי מדהלה וליאור שוקרי כדי לדון באפשרויות הרלוונטיות לחיסכון בהוצאות השוטפות.

בנוסף, ראש העיר מתן דיל ומנכ"ל העירייה בחרו בשבועות האחרונים משרד שהתמחותו בייעוץ כלכלי לרשויות מקומיות הכולל כלכלנים ורואי חשבון שיעניק שירות ליווי מקצועי לעיריית רחובות. נציגי החברה יסייעו בגיבוש תמונת מצב כלכלית אמיתית ויציעו אפשרויות שונות לצמצום הגירעונות ע"י רידוד הוצאות והגדלת הכנסות מערוצים שונים.

היום, רביעי, הניע ראש העיר את השלב השלישי בגיבוש תכנית ההמראה הכלכלית ויזם פגישה משותפת עם ממלאי מקום ראשי העיר, סגניו, חברי ועד העובדים וכל ראשי המינהלים, האגפים ומנכלי החברות העירוניות – החברה לפיתוח רחובות (הל"ר), תאגיד המים הבאר השלישית והחברה העירונית לתרבות נופש וספורט. במהלך הפגישה ראש העיר ביקש מכל אחת ואחד מהמנהלים להציג אפשרויות לצמצום בתקציבי האגפים והחברות-מבלי לגרוע או לפגום בשירות אותו יקבלו תושבות ותושבי העיר.

בנוסף, כל אחת ואחד מהמנהלים נדרשו לראשונה להציג תכנית עבודה מקושרת תקציב – תכנית שתקבע את תחומי הפעילות של כל אגף, מינהל וחברה לשנת 2025. בשבועות הקרובים ראש העיר צפוי להיפגש עם כל אחד מהמנהלים כדי לבחון את הצמצום בתקציבים ולמנוע הוצאות מיותרות לקופת העירייה.

עם תום גיבוש התכנית הכלכלית, ראש העיר צפוי להציג את עקרונותיה לתושבים בשקיפות מלאה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

33

חולון ממשיכה להיערך למצב חירום

תפריט נגישות