n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / רמת גן: גנב רכב לאור יום תמורת אלפי שקלים

רמת גן: גנב רכב לאור יום תמורת אלפי שקלים

שוטרי יחידת האופנועים של תחנת רמת גן- בני ברק עצרו את החשוד- שוהה בלתי חוקי; בתום החקירה הוגש נגדו כתב אישום

3
צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

במשטרת ישראל התקבל דיווח מאיתורן על גניבת רכב מרחוב קריניצי ברמת גן.שוטרי יחידת האופנועים של תחנת רמת גן- בני ברק הגיעו במהירות למקום והחלו בסריקות שבמסגרתן איתרו את הרכב החשוד, כאשר הוא בנסיעה ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק.

השוטרים חתרו למגע וביצעו מחסומים שבמהלכם שוטרי יח' האופנועים איתרו את הרכב המדובר בנסיעה. השוטרים עצרו מיד את החשוד, שוהה בלתי חוקי, בן 23, תושב שטחים.

החשוד הובא לחקירה בתחנת רמת גן- בני ברק. עפ"י החקירה, החשוד נכנס מהשטחים ב 04:00 לפנות בוקר, כאשר הסיעו אותו לכתובת, תוך כוונה להעביר את הרכב לשטחים תמורת 1,000 ש"ח, וכל זאת שהוא לא הוציא רישיון נהיגה מעולם. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת.

עם סיומה של החקירה, יחידת התביעות של משטרת מחוז תל אביב הגישה כתב אישום נגד החשוד בגין כניסה או ישיבה בישראל שלא כחוק, גניבת רכב, חבלה במזיד ברכב, נהיגה ללא הוצאת רישיון נהיגה מעולם וללא ביטוח וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

33

חולון ממשיכה להיערך למצב חירום

תפריט נגישות