n
דף הבית / בת ים / הפגז שהקדיש לוחם ה-MMA מבת ים, גרם לקניה ווסט להתנצל

הפגז שהקדיש לוחם ה-MMA מבת ים, גרם לקניה ווסט להתנצל

לוחם ה-MMA חיים גוזלי תושב בת ים, נלחם בשבועות האחרונים בזירה שונה, הזירה הוירטואלית. הוא מנגח כל מי שמביע דעות נגד ישראל ולאחרונה אף "הקדיש" פגז לקניה ווסט וגרם לו להתקפל ולהתנצל בפני היהודים

חיים גוזלי צילום יחצ2
חיים גוזלי- צילום: יח"צ

אז מה גרם לקניה ווסט להתנצל בפני היהודים? ללוחם ה-MMA תושב בת ים, חיים גוזלי, התשובה ברורה: פגז שהוקדש לו לפני שנורה לכיוון עזה עם חתימתו של גוזלי, גרמה לווסט לחשב מסלול מחדש.

פגז טיל קניה ווסט צילום חיים גוזלי

הפגז שהוקדש לקניה ווסט

גוזלי, נלחם בשבועות האחרונים נגד מי שהיו יריביו לזירה ועכשיו הפכו לאויביו ולמעשה לאויבי ישראל, אך לא רק. הוא מגיב לכל מי שמעז להביע דעה נגד צה"ל או בטעות לתמוך בחמאס, ועושה הכל בשביל להפוך את הקערה על פיה ולהצליח סוף סוף לזכות ביתרון גם במלחמת ההסברה, מלחמה בה ישראל נכשלת בינתיים ובגדול.

גוזלי: "אנחנו צריכים להתעורר ולהבין שאנחנו חייבים לנצח את המלחמה הזאת על התודעה העולמית אחרת ימשיכו לשנוא אותנו בעולם ולחבל ביכולת שלנו להגן על עצמנו. זה משהו שאנשים פה בישראל, גם בממשלה וגם בציבור, לא מבינים מספיק.

ראיתי שהתגובות שלי לא נשמעות מספיק ונבלעות בין אלפי תגובות של שונאי ישראל, הבנתי שאני חייב למצוא דרך לעשות רעש כדי שהתגובה שלנו תישמע ושיבינו שאנחנו לא שותקים להם ועלה הרעיון של להקדיש להם טילים של צה"ל שמיועדים לעזה.

אף אנטישמי בעולם לא יפחיד אותי בשום דרך אף פעם ואני מבטיח שכל אנטישמי שיפתח את הפה נגד ישראל ואשמע מזה, יקבל את חיים גוזלי מחזיר לו בכל דרך אפשרית."

  פגזים טילים צילום חיים גוזלי

טילים לכל אויבי ישראל- צילומים באדיבות חיים גוזלי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות