n
דף הבית / בת ים / המשטרה עצרה חשוד ברצח יורי וולקוב

המשטרה עצרה חשוד ברצח יורי וולקוב

צעיר בן 22 תושב חולון, נעצר היום (חמישי) בחשד למעורבות ברצח יורי וולקוב מבת ים, אמש בשכונת נאות רחל בחולון. במהלך מעצרו ננשכו השוטרים על ידי כלב מסוכן ונאלצו לנטרל אותו

שוטרים צילום דוברות משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל

המשטרה עצרה היום (חמישי) חשוד ברצח יורי וולקוב, שנדקר למוות אתמול במעבר חצייה בצומת הרחובות יוספטל-אילת, בחולון. החשוד, דקר את וולקוב דקירה אחת בלב ונמלט על קטנוע.

אופנוע צילום דוברות משטרת ישראל

במהלך פעילות מבצעית חקירתית ומודיעינית של היחידה המרכזית של מחוז ת"א, הגיע צוות בילוש לבית ברחוב יוטבתה בחולון, ולאחר היערכות במקום במשך מספר שעות, זיהו שני חשודים עוזבים את הבית עם קטנועים. צוות בילוש עצר אותם, ובמקביל צוות אחר נכנס אל הבית לביצוע מעצר.

שוטר אופנוע צילום דוברות משטרת ישראל

תוך כדי מעצר החשוד במעורבות ברצח, הגיח כלב מגזע מסוכן לעבר הבלשים, נשך שניים מהם ופצע אותם באורח קל ובינוני. הבלשים ביצעו ירי לעבר הכלב, פצעו אותו וניטרלו אותו. כתוצאה מהירי נשרטה ברגלה בחורה ששהתה במקום עם החשוד. שני הבלשים פונו לטיפול רפואי בבית החולים.

במשטרה החלו כבר אמש במצוד אחר רוכב הקטנוע שנמלט כשהוא ללא לוחיות רישוי מה שהקשה על מציאתו, אך מהרגע הראשון גורמים במשטרה אמרו כי אין להם ספק כי הוא ייתפס ומהר.

אופנועים צילום דוברות משטרת ישראל

האירוע הקשה התרחש אמש כשלנה, אישתו של יורי, צילמה רוכב קטנוע חוצה את הרמזור באור אדום ותוך כדי עבירת התנועה כמעט ודרס את שניהם. רוכב הקטנוע דרש מלנה את הטלפון בו צילמה אותו, יורי נחלץ לעזרתה ונדקר למוות.

לנה, ביקשה היום לתרום את קרניות עיניו של בעלה שעדיין לא ברור היכן ייקבר. המשפחה מבקשת שהוא ייקבר בחולון מכיוון שאין להם איך להתנייד אל בית העלמין ירקון, אך עדיין לא ברור אם יש להם מספיק כסף בשביל לקבור אותו קרוב לבית משפחתו.

שוטרים 1 צילום דוברות משטרת ישראל

צילומים: דוברות משטרת ישראל

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות