n
דף הבית / בת ים / הרוצח דקר את יורי דקירה אחת בלב וברח

הרוצח דקר את יורי דקירה אחת בלב וברח

יורי וולקוב בן 52 מבת ים, מצא את מותו במעבר חצייה בחולון אחרי שרוכב קטנוע דקר אותו דקירה מדויקת בלב. המשטרה עדיין מחפשת אחר הרוצח

יורי וולקוב צילום דף הפייסבוק בית החולים איכילוב
יורי וולקוב- צילום מדף הפייסבוק של בית החולים איכילוב

יורי וולקוב מבת ים, הוא הקורבן לרצח המיותר שהתרחש אמש (רביעי) בחולון.

בשעה 18:30, בזמן שהחלו לחצות במעבר החצייה בצומת הרחובות אילת/יוספטל, חתך אותם רוכב קטנוע שהחליט לעקוף את הרמזור לכלי רכב דרך מעבר החצייה תוך שהוא כמעט פוגע ביורי ואישתו. האישה, שלפה את הטלפון הנייד וצילמה את רוכב הקטנוע שלא אהב את המעשה, חזר אחורה ודרש ממנה את הטלפון. יורי נחלץ לעזרת אישתו וביקש מהרוכב להמשיך בדרכו, זה בתגובה שלף חפץ חד, דקר את יורי דקירה אחת וקטלנית בחזה, ונמלט מהמקום.

2

רגע הדקירה- צילום סעיף 27-א' לחוק זכויות יוצרים

במצלמת אחד הרכבים שבמקרה היה ברמזור ותיעד הכל, נראה יורי המום וממשיך ללכת מספר צעדים לפני שהתמוטט בזרועות אישתו. אנשי מד"א שהגיעו אל המקום, פינו אותו במצב קריטי אל בית החולים וולפסון וזמן קצר לאחר מכן נקבע מותו.

3

יורי מתמוטט בזרועות אישתו- צילום סעיף 27-א' לחוק זכויות יוצרים

יורי בן ה-52, עבד במשך עשרים שנים ככוח עזר בבית החולים איכילוב. הוא ואישתו חיפשו לעבור דירה ואחרי שראו אחת בחולון, צעדו חזרה לביתם בבת ים לפני שאירע הרצח המזעזע. אל משמרת הלילה באיכילוב, יורי כבר לא הגיע.

מבית החולים איכילוב יצאה הודעה עם פרסום שמו של הנרצח: "יורי וולקוב, כוח עזר מזה כ-20 שנה במחלקה לרפואה דחופה (חדר מיון) כאן באיכילוב, נרצח הערב בעודו חוצה מעבר חציה בחולון, שעות בודדות לפני שהיה אמור להתחיל משמרת לילה לטיפול והצלה חיים של אחרים. הנהלת המרכז הרפואי מזועזעת מהמקרה הנורא ומחבקת בשעות קשות אלו את אישתו היקרה אלה, כוח עזר במחלקת אף אוזן גרון וכלל בני משפחתו היקרים."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות