n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים רוצה לשפר את אחוזי ההצבעה

בת ים רוצה לשפר את אחוזי ההצבעה

נכון לשעה 17:00, שיא מאז 1999 עם 47.5 אחוזי הצבעה ברחבי הארץ. ראש עיריית בת ים צביקה ברוט, בפנייה אל תושבי העיר

צביקה ברוט בחירות צילום דוברות עיריית בת ים
משמש דוגמא- ראש העיר צביקה ברוט, בקלפי

פחות מ-50% הצבעה היו בבת ים בבחירות הקודמות. הפעם, מקווים בעיר להתקרב אל האחוז הארצי ולשפר את האחוז העגום. נכון לשעה 17:00, אחוזי ההצבעה ברחבי הארץ גבוהים מאוד ועומדים על 47.5% וראש עיריית בת ים צביקה ברוט, יצא בקריאה אל התושבים:

"בת-ימיות ובת-ימים יקרים ואהובים כל כך, רוצים להמשיך את השינוי בעיר שלנו? בואו נוכיח שבת-ים לוקחת אחריות ויוצאת להצביע. בכל המדינה אחוז ההצבעה עומד על ממוצע של קרוב ל-70% ואצלנו בבחירות האחרונות היו פחות מ-50% מצביעים.

החשבון מאוד פשוט: כשיש אחוז הצבעה גבוה בעיר, כל המפלגות בכנסת רוצות לחזר אחרי העיר הזו כדי לקבל את הקולות שלה. עיר עם אחוז הצבעה גבוה היא עיר ששווה להשקיע בה יותר.

שימו לב: זה לא משנה למי תצביעו. לכו עם הלב שלכם, והצביעו לפי צו מצפונכם למפלגה שהכי קרובה לאמונה ולערכים שלכם. מה שחשוב הוא שבת-ים תהיה עיר עם אחוז הצבעה גבוה. שמתוך יום שלם של חופש, תקדישו 5 דקות כדי לגשת לקלפי ולממש את זכותכם הדמוקרטית.

ובקשה אחרונה – תביאו אתכם לקלפי עוד אדם אחד לפחות. זה יכול להיות קרוב משפחה, שכן, חבר. לא משנה מי – אל תלכו לקלפי לבד. בואו נרים את אחוזי ההצבעה בבת-ים, ונעשה היסטוריה!״

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות