n
דף הבית / בת ים / בת ים נערכת לכל תרחיש

בת ים נערכת לכל תרחיש

העיר בת-ים מקימה יחידת אופנוענים חדשה ״סיירת לביא״ ויחידת רחפנים בעיר

העיר בת-ים מקימה יחידת אופנוענים חדשה _סיירת לביא_ ויחידת רחפנים בעיר1 צילום דוברות עיריית בת ים

כחלק מחיזוק ההערכות לחירום ותכנית הביטחון העירונית, קיים אגף ביטחון וחירום בעיריית בת-ים אימון רכיבה ליחידת לביא- סיירת האופנועים החדשה של העיר, ואימון ראשון של מתנדבי יחידת הרחפנים על רחפנים חדשים שנרכשו לאחרונה אשר ישמשו לתצפית ולכריזה עבור התושבים.

הסיירים החדשים שגויסו ליחידת לביא, עוברים בימים אלו מגוון הכשרות כגון: רכיבה מבצעית, ירי, סמכויות, מקרים ותגובות. עבודה היחידה הינה משותפת אל מול גורמי הביטחון, הפיקוח השיטור והאכיפה והמוקד העירוני שיסייעו בהגנה על העיר.

העיר בת-ים מקימה יחידת אופנוענים חדשה _סיירת לביא_ ויחידת רחפנים בעיר4 צילום דוברות עיריית בת ים

מפעילי הרחפנים עוברים הכשרות על הרחפנים החדשים שהעירייה רכשה אשר משפרים את יכולות התצפית ומאפשרים יכולות כריזה לתושבים, שידור לאחור ותמונת מצב נרחבת למרכז השליטה העירוני בזמן אמת. יחידת הרחפנים כוללת עובדי עירייה ומתנדבים.

העיר בת-ים מקימה יחידת אופנוענים חדשה _סיירת לביא_ ויחידת רחפנים בעיר3 צילום דוברות עיריית בת ים

צביקה ברוט, ראש העיר: "כחלק מתוכנית הביטחון העירונית שלנו, הקמנו את סיירת האופנועים ויחידת הרחפנים בהשקעה כספית גדולה. היחידות ייתנו מענה נוסף ומהיר לאירועי ביטחון שוטפים והפרעות לסדר הציבורי בזמן שגרה וחירום. נמשיך לקיים אימונים כל הזמן על מנת להיות ערוכים לכל תרחיש".

העיר בת-ים מקימה יחידת אופנוענים חדשה _סיירת לביא_ ויחידת רחפנים בעיר2 צילום דוברות עיריית בת ים

צילומים: דוברות עיריית בת ים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. צילום- אלעד שריג

יום המוזאונים הבינלאומי 2024 ברמת גן

תפריט נגישות