n
דף הבית / בקעת אונו / אור יהודה שמרה על הפסגה עם ניצחון ענק

אור יהודה שמרה על הפסגה עם ניצחון ענק

קבוצת הנשים של מ.כ אור יהודה, הצפינה לנהריה למשחק קשה מול טמרה ויצאה מפיגור של שני שערים בדרך לניצחון ששמר על המאזן המושלם

מ.כ אור יהודה צילום מורן מגידש
צילום: מורן מגידש

(רועי אסף)

למרות שכבר מהפתיחה אור יהודה הייתה טובה יותר, המקומיות ניצלו שתי טעויות קשות בהגנה בשביל לכבוש פעמיים ולהפתיע עם 2:0 מהיר עוד לפני הדקה ה-20. השחקניות של עדי פסח לא נבהלו, לקחו נשימה והתחילו לשחק את הכדורגל שהן רגילות ויודעות.

בדקה ה-27, הייתה זו עומר ספקטור שפרצה את הסכר עם השער הראשון לזכות אור יהודה שקבע את תוצאת המחצית- 2:1 לטמרה. חמש דקות מפתיחת המחצית השניה נפסק פנדל לזכות אור יהודה ויפעה דותן איזנה את התוצאה מהנקודה הלבנה. בדקה ה-75 הושלם המהפך עם שער של מיכל כורש ועד לסיום, דניאלה קסלר הרימה את הרשת פעמיים וקבעה 5:2 ענק לאור יהודה!

מאמן הקבוצה עדי פסח: "ידענו שהמשחק נגד בנות טמרה הוא מוקש רציני! מדובר בקבוצה עם שחקניות מוכשרות, צעירות, מהירות וטכניות. בנוסף, הגענו בסגל חסר כששתי השוערות שלנו לא כשירות ולכן הקשרית, נטלי אזי, נקראה לדגל ועמדה במשימה בגבורה.  השחקניות שלנו הגיעו מוכנות ודרוכות ולמרות 2 טעויות של חוסר ריכוז, בתחילת המחצית הראשונה, ופיגור 2:0 לא היה לי ספק שנצא עם מלוא הנקודות.

מהדקה הראשונה לחצנו את הקו האחורי וקו הקישור של טמרה תוך שהשחקניות שלנו מציגות את משחק המסירות המדויק והתכליתי ביותר מתחילת העונה ובעזרת המון נחישות, פרגון בלתי פוסק בין השחקניות והקרבה הפכנו את המשחק וחזרנו הביתה עם 3 הנקודות מנסיעה מתישה ומוצלחת. תודה לכל הצוות המקצועי ולשחקניות הווינריות שלנו על משחק לפנתאון, הפנים למשחק הבית הבא נגד עפולה."

מנהלת הקבוצה- פסיכולוגית הספורט, מורן מגידש: "יצאנו למשחק חוץ קשה בנהריה, נכנסו לפיגור של 2-0 כבר בתחילת המשחק אבל המשכנו לשחק כמו שאנחנו יודעות, לשלוט במשחק והצלחנו לצמק במחצית ל-2-1. במחצית השנייה עלינו בידיעה שהמשחק הזה שלנו! חזרנו מפיגור של 2-1 ל-5-2! כוחה של קבוצה נמדד כשקבוצה בפיגור ובמצבי לחץ והוכחנו שאנחנו קבוצה של לוחמות חזקות מנטאלית!

עם אופי עוצמה וחוסן שנלחמות עד שריקת הסיום. לא משנה מה אגיב, כל מילה שאבחר תקטין את ההישג המטורף שעשינו אתמול. אנחנו כבר עם הפנים קדימה למשחק מול עפולה וממשיכות לעמוד ביעדים שלנו בזכות שחקניות עוצמתיות וצוות האימון המקצועי ואיכותי שלנו, זו זכות להיות חלק."

עומר ספקטור (שסיימה עם שער ועוד 2 בישולים): "לא פשוט לחזור מפיגור של 2 גולים אבל הקבוצה הראתה נחישות ברמה גבוהה! היה משחק מוצלח מאוד מבחינת יכולת ואווירה, הרגשנו שזה שלנו! בעזרת הכנה טובה של המאמנים הגענו מוכנות ובטוחות למשחק הזה. לאורך כל המשחק קיבלנו רוח גבית ועידודים מהספסל דבר שדחף אותנו קדימה להכריע את המשחק"

דניאלה קסלר (הבקיעה צמד בדקות הסיום): "אני יכולה להגיד את זה בשלוש מילים: מהפך בזכות נחישות. בהתחלה לא היינו מרוכזות וספגנו שני שערים, יחסית מהירים. הטירוף היה שידענו להרים אחת את השנייה כי רצינו את הניצחון! אז לא נסענו לחינם והבאנו שלוש נקודות חשובות מאוד. ובנימה אישית שמחתי לעזור לקבוצה שלי גם בצד ההגנתי וגם בצד ההתקפתי. העיקר ששמרנו על המקום הראשון גם המחזור הזה!"

מ.כ אור יהודה 1 צילום מורן מגידש

צילום: מורן מגידש

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות