n
דף הבית / בת ים / בת ים פלילי / בת ים: נעצר חשוד באונס צעירה

בת ים: נעצר חשוד באונס צעירה

על פי החשד כשהגיע עם המתלוננת אל חדר אותו השכירו מראש, הוא השתמש בחומר שגרם לה להירדם ואנס אותה

בית משפט
צילום: FREEPIK

בסוף השבוע האחרון, הוארך מעצרו של תושב בת ים החשוד באונס צעירה. על פי הפרטים בתיק, השניים שהכירו הכרות מוקדמת, החליטו לשכור חדר לפי שעה ביום שישי האחרון. המתלוננת טוענת שאינה זוכרת דבר מהרגע שהגיעו לחדר וכי התעוררה רק בבוקר שלמחרת כשהיא עירומה מתחת לשמיכה והחשוד איננו.

החשוד מצידו, מספר סיפור אחר. לטענתו, הכל היה בהסכמה, הם שתו אלכוהול ולכן היא נרדמה. בבוקר כשהתעורר לפניה, לא מצא לנכון להעיר אותה והלך. היא התעוררה, שלחה לו מספר הודעות ונפגעה מכך שלא ענה לה ולכן החליטה להתלונן.

כאמור, השופט החליט להיעתר לבקשת התובעת והאריך את מעצר החשוד כשהוא כותב בהחלטה: "עולה חשד כי נעשה שימוש בחומר שגרם למתלוננת להירדם או לשכוח את המקרה.

בנסיבות העניין, לאחר ששקלתי את הראיות שבתיק החקירה ובהתחשב בעוצמת החשד הסביר, אני מחליט להאריך את המעצר לתקופה מוגבלת כך שבית המשפט יפקח על החקירה. סבורני כי קיימת עילת מעצר של מסוכנות. לפיכך ומכל המקובץ אני מחליט להאריך מעצרו של המשיב".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות