n
דף הבית / בת ים / בת ים: המתופף איל דוידוף הגיע לשמח את המטופלים ב"אברבנאל"

בת ים: המתופף איל דוידוף הגיע לשמח את המטופלים ב"אברבנאל"

איל דוידוף המתופף הנודד, הגיע לפעילות קצבית וסוחפת באברבנאל

איל דווידוף באברבנאל צילום אברבנאל
איל דווידוף בפעולה. צילום: אברבנאל

פעילות קצבית ומשמחת התקיימה השבוע במרכז לבריאות הנפש אברבנאל. עשרות מטופלים ובני משפחותיהם השתתפו בפעילות מעגל מתופפים שהוביל בהתנדבות איל דוידוף, ממקימי מעגלי מתופפים בארץ. 

הפעילות כללה 2 מעגלי ישיבה סביב תופי ד'גמבו, המשתתפים תופפו מקצבים שונים ושרו בקולות בחוויה אנרגטית משותפת. מטופלים רבים עלו לבמה, רקדו ונהנו מהאווירה הסוחפת. הצלילים המיוחדים שמילאו את החלל נכנסו ישר ללבבות של כל המשתתפים

קרוב ל -30 שנה, איל דוידוף עם הטורבן המתנוסס והתופים הצמודים סוחף את ההמון באנרגיה מתפרצת של מעגלי מתופפים. כל זאת לאחר שביקר וטייל בן השאר ב-113 מדינות והיום נמצא במסע לייצר הרמוניה וסנכרון עולמי.

איל דוידוף: "מרגש לחזור לאברבנאל ולחוות רגעים של סנכרון קצבי בין כל המשתתפים: מטופלים, בני משפחתם וצוות, כולם ביחד בחוויה משותפת מעצימה ומחברת."

ישראל רומס, רכז המתנדבים במרכז לבריאות הנפש אברבנאל: " זו הייתה חוויה מרגשת וסוחפת בהשתתפות מטופלים אשר רקדו, שרו, תופפו ונהנו עם אחד ממארגני מעגלי המתופפים הבכירים, אשר ידע לכוון את המטופלים ובני המשפחות בדיוק למקום הנכון. היה ערב שלא ישכח, שהעניק למטופלים שעה של אושר ".

לימור כהן נפתלי, מנהלת חווית השירות במרכז לבריאות הנפש אברבנאל, מספרת על החשיבות לייצר חוויות ביקור חיוביות עבור המשפחות: "פעילות עם מוסיקה המייצרת קצב משותף לכל המשתתפים, מחזקת את חווית הקבלה והיכולת לבלות ביחד. בזכות אנרגיה חיובית שממלאת את החלל, מטופלים שרו ורקדו וכאשר קרובי המשפחה הצטרפו, השמחה התפשטה באולם כולו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות