n
דף הבית / בת ים / בת ים: החיוך חזר לפנים של דמיר הקטן

בת ים: החיוך חזר לפנים של דמיר הקטן

דמיר לדיגין בן ה-8 שאביו נרצח בפיגוע באריאל, הפך לחלק ממשפחת הפיקוח העירוני של בת ים והשבוע חגג יום הולדת מרגש במיוחד עם חבריו החדשים. יבגניה אמו :"הפכתם למשפחה המורחבת שלנו"

תמונה חגיגה מיוחדת 1 צילום דוברות עיריית בת ים

השבוע הפיקוח העירוני בעיריית בת-ים בחר לעצור את העבודה ולציין יום הולדת למי שהפך לאחרונה לחלק ממשפחת הפיקוח העירוני: דמיר לדיגין בן ה-8.

דמיר לדיגין, בנו של מיכאל לדיגין ז"ל תושב בת-ים שנרצח בפיגוע באריאל לפני שלושה חודשים, הפך לאחרונה לחלק ממשפחת הפיקוח כאשר אמו, יבגניה, הצטרפה לאחרונה כפקחית בשירות הפיקוח העירוני. הפקחים החליטו לציין את יום הולדתו וארגנו לו מסיבה שמחה, עם כיבוד בלונים ועוגה.

תמונה חגיגה מיוחדת2 צילום דוברות עיריית בת ים

ראש העיר צביקה ברוט שמלווה את המשפחה מקרוב מאז האסון הנוראי קפץ גם הוא לחגיגה :"רגע מרגש עבור כולנו"

יבגניה אמו של דמיר אמרה: "חגגנו מסיבת יום הולדת 8 לדמיר עם החברים החדשים שלנו, בפיקוח העירוני בעיריית בת-ים, שארגנו לו מסיבה שמחה ומצב רוח מצוין, עם עוגה בלונים ומתנות, ואורח הכבוד שהפתיע אותנו היה ראש העיר צביקה ברוט בכבודו ובעצמו. אנחנו רוצים להודות מכל הלב לראש העיר ועובדי הלשכה שלו, מנהלי הפיקוח העירוני השיטור העירוני והביטחון, וכל המפקחים והשוטרים, שהפכו למשפחה המורחבת שלנו ."

תמונה חגיגה מיוחדת 3 צילום דוברות עיריית בת ים

צילומים: דוברות עיריית בת ים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

0faaff44-703d-43a7-b594-2f7fa4efc2b9

אחלה דיל

תפריט נגישות