n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: תוך יממה גייסו דיירי אחוזת ראשונים כ-10,000 ₪ עבור ילדי אוקריאנה

ראשון לציון: תוך יממה גייסו דיירי אחוזת ראשונים כ-10,000 ₪ עבור ילדי אוקריאנה

שמחה ברזק מאחוזת ראשונים: "אדם הוא אדם הוא אדם ובשעה כזו כולנו צריכים להרגיש בני אדם".

אחוזת ראשונים
צילום: אילאיל הרלב

ביום חמישי האחרון, בחרו דיירי אחוזת ראשונים להתגייס למען ילדי אוקריאנה ולסייע כלכלית לילדים אשר איבדו את ביתם וילדותם בכורח הנסיבות, ובמציאות של מלחמה שנכפתה עליהם. וכך, תוך פחות מ 24 שעות  גייסו הדיירים כ-10,000 ₪ אשר הועברו לארגון 'יוניסף ישראל', הזרוע הישראלית של הארגון הבינלאומי החשוב הפועל למען ילדים בעולם.

שמחה ברזק, 84,  נרתמה לאיסוף הכספים  מהדיירים: "הרגשתי צורך, אני רואה את האנשים והילדים במצוקה וזה נורא.  קשה לי לראות בטלוויזיה את המתרחש שם וזה אוכל לי את הלב. זה ממש כואב לי בגוף. עברנו את המלחמות, אין לי משפחה בחו"ל  ואף אחד מבני משפחתי חלילה לא נספה בשואה, אך אדם הוא אדם הוא אדם ובשעה כזו כולנו צריכים להרגיש בני אדם".

ברזק ביקשה להוסיף ולומר: "המדינה והעולם כולו  לא עושה מספיק למענם, לדעתי,  ואנו בהחלט יכולים להוות דוגמא אישית, וכפי שתמיד אנו מבקשים להיות אור לגויים, הרי שלפתוח את הלב והכיס זה המינימום"

ביום שישי האחרון נפגשה שמחה ברזק עם רועי מלמד, מנכ"ל העמותה, והעבירה לידיו את הסכום. מלמד בירך על היוזמה והבטיח לעדכן כאשר יגיע הכסף ליעדו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות