n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / ראשון לציון: תושב העיר איים לרצוח את מפכ"ל המשטרה

ראשון לציון: תושב העיר איים לרצוח את מפכ"ל המשטרה

תושב ראשון לציון בן 28 המתגורר בשכונת קריית ראשון לציון נעצר במוצאי שבת לאחר שנחשד כי איים לרצוח את  מפכ"ל המשטרה רב ניצב  קובי שבתאי, היום לאחר מעצר בבית המשפט השלום שוחרר לביתו

ארכיון. צילום: דוברות משטרת ישראל
ארכיון. צילום: דוברות משטרת ישראל

המשטרה עצרה לפני יומיים (מוצ”ש) צעיר בן 28 מראשון לציון לאחר  שכתב בעמוד "הצינור" ברשת הפייסבוק  “לרצוח את שבתאי ויפה שעה אחת קודם”.

החשוד כתב זאת לאחר "פרוייקט המסיכה" בה שוטרים שיצאו מהמערכת  סיפרו בתוכנית "הצינור" לטענתם על התפרקות המשטרה מבפנים, לאחר מכן הגיב המפכ"ל על כך בסרטון בצינור ואמר כי אותם מצטלמים עטויי מסיכה הם נפלטים מהמערכת וכי המשטרה מצוינת עם שוטרי מג"ב, מתנדבים ושוטרים שעושים את העבודה וכי הוא רוצה לחבק את כולם, על כך הגיב תושב ראשון לציון "לרצוח את שבתאי ויפה שעה אחת קודם”.

החשוד הובא אתמול יום ראשון לדיון הארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון, בפתח הדיון ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בחמישה ימים נוספים. סנגוריתו ביקשה לשחררו וטענה כי סיבת המעצר לא מוצדקת, בית המשפט קבע כי עד לתום מעצר הבית יאסר על החשוד להשתמש ברשתות החברתיות.

ממשטרת ישראל נמסר כי האירוע נמצא בחקירה משטרתית

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

Clipboard01

בת ים: מי ראה את בת-אל?

תפריט נגישות