n
דף הבית / בת ים / בת ים: פיאסצקי מתנגדת להסכם עם "עוצמה יהודית"

בת ים: פיאסצקי מתנגדת להסכם עם "עוצמה יהודית"

חודשיים לבחירות המקומיות, דרמה בבת ים: קטי פיאסצקי החליטה להתנגדת לחבירה למפלגת עוצמה יהודית, שתרוץ לראשונה למועצת העיר. מעוצמה יהודית נמסר: "צביעות. היא דיברה איתנו על שיתוף פעולה". העירייה: "מאמינים שנמשיך לשתף פעולה עם פיאסצקי גם בעתיד"

רמי בוסקילה קטי פיאסצקי צילום דוברות עוצמה יהודית
קטי פיאסצקי עם יו"ר עוצמה יהודית בת ים- רמי בוסקילה. צילום: דוברות עוצמה יהודית בת ים

דרמה בפוליטיקה המקומית: אחרי שחתמה הסכם עם ראש העיר המכהן- צביקה ברוט, קטי פיאסצקי מודיעה כי תסרב לשבת בקדנציה הבאה עם מפלגת "עוצמה יהודית" אם זו תיכנס למועצה לאחר הבחירות הקרובות.

פיאסצקי כתבה בדף הפייסבוק שלה: "למרות כוונותיי הכנות לקחת חלק משמעותי בקואליציה בקדנציה הבאה, הודעתי לראש העירייה הלילה כי אני חוזרת בי מכל סיכום שנעשה בכתב או בעל פה.

לאכזבתי, חברי ושותפי צביקה ברוט בחר לחתום על הסכם קואליציוני עם רשימת ״עוצמה יהודית״ המתמודדת בבחירות הקרובות. בקדנציה האחרונה ישבתי בקואליציה עם סיעות שבינן לביני פעורה תהום אידיאולוגית, ולא אשקר, היו רגעים מאתגרים ומחלוקות שהיה על כולנו להתגבר עליהם. אבל מפלגת ״עוצמה יהודית״ היא קו אדום עבור ציבור גדול בעיר בת ים.

אנחנו לא ניתן יד ולא נשתף פעולה עם נציגים של מפלגה ושל נבחרי ציבור שכל תכליתם היא להסית, לפלג, לשסות ולסכסך בין חלקים בחברה הישראלית. מפלגה שכל מהותה מבוססת על שנאה, גזענות, להטב״קופוביה ומיזוגניה. מפלגה משיחית שהכריזה מלחמה על הציבור החילוני ועל הדמוקרטיה במדינת ישראל."

בעוצמה יהודית נדהמו על הדברים של פיאסצקי ושלחו את ההודעה הבאה: "רק לפני מספר חודשים, נפגשנו אנשי עוצמה יהודית יחד עם קטי, ביום ההולדת של ראש העיר. דיברנו ברוח טובה ואף סיכמנו שנשתף פעולה יחד בנושאים החשובים לכל הצדדים ואין עליהם מחלוקת כמו רווחה ואלימות נגד נשים. נוסיף ונאמר שרמי בוסקילה, יו"ר עוצמה יהודית בבת ים הוא אדם חילוני ללא כיפה וחבל שקטי בחרה בקמפיין שנאה נגדנו, רק בשביל לקושש כמה קולות."

מעיריית בת ים נמסר: ״קטי פיאסצקי היא נציגת ציבור מצוינת וערכית, שנלחמת על עמדותיה כבר שנים בצורה מעוררת כבוד. אנו פועלים יחד כבר שנים לטובת הציבור בעיר, וגם לאחר הבחירות אנו בטוחים שנמשיך לפעול יחד באותה הדרך ובאותם הערכים של ניהול מקצועי, מלחמה בשחיתות ושקיפות ציבורית״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות