n
דף הבית / בת ים / בוטלה תמ"א ברחוב בר יהודה בבת ים!

בוטלה תמ"א ברחוב בר יהודה בבת ים!

דיירים של בניינים סמוכים הגישו ערעור על התמ"א שלטענתם פוגע באיכות החיים שלהם, ועדת הערר המחוזית קיבלה את הטענות והתמ"א בוטל

בניין רחוב דודי שמש צילום רועי אסף
אילוסטרציה תמ"א

דיירי בניין ברחוב בר יהודה בבת ים, ייאלצו לוותר לפחות בשלב זה על חלום התמ"א אחרי שערעור שהגישו דיירי בניינים סמוכים, התקבל והתמ"א בוטלה.

לטענת המערערים, פרויקט התמ"א שהיה אמור לצאת לדרך באותו בניין מדובר, היה פוגע קשות באיכות החיים שלהם בגלל שבסיומו של התהליך, הבניינים יהיו קרובים מאוד אחד אל השני בצורה שתגרום לפגיעה במעבר אוויר ושמש. בנוסף, הפרויקט יגרום לצפיפות גדולה אף יותר וגם למצוקת חנייה.

וועדת הערר בחנה בצורה מקיפה את התוכנית הספציפית, מתחה ביקורת על הוועדה המקומית שאישרה אותו ובהחלטה נכתב בין היתר: "הגענו למסקנה שלא היה ראוי לאשר את הבקשה כפי שהוגשה… אנו סבורים שהחלטת הוועדה המקומית לאשר את הבקשה מושא הערר, אינה סבירה… במקרה שלפנינו מדובר בבקשה שאינה ראויה מבחינה אדריכלית אורבנית… לאור כל הטעמים שפורטו לעיל, אנו מבטלים את החלטת הוועדה המקומית"

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. מה הכתובת של התמא שבוטלה בבר יהודה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות