דף הבית / עסקים בכותרות / איך שומרים על מסלול החיים לאחר הלידה?

איך שומרים על מסלול החיים לאחר הלידה?

שימי את עצמך במרכז

כן, העיניים נשואות קודם כל אל הילד, אבל חשוב שתזכרי שאת חשובה. הלידה גובה כוחות פיזיים ומנטאליים רבים ויש לתת על כך את הדעת. אין לזלזל בצורך בהתאוששות מספקת, אפשרי זאת לעצמך. כל הטרדות והדאגות האחרות יוכלו לחכות וניתן להעביר את האחריות לאחרים. כעת, זהו הרגע שלך. יש להיעזר בבן הזוג ובמשפחה ולבקש תמיכה ברגעים הללו ולשמור את הכוחות להחלמה, התאוששות וחזרה לשגרה.

זכרי שאינך לבד ובקשי עזרה במקרה הצורך

נשים רבות חשות לאחר הלידה כי אינן נחשקות כפי שהיו בעבר וכי משהו מנשיותן נגרע. כמו כן, הן עלולות להיתקף חשש או תחושת אשמה מכך שאינן חשות לגבי הלידה כפי שחשבו או ציפו שירגישו. תופעות אלו עלולות להביא לדיכאון אחרי לידה. תופעה שכיחה למדי בקרב נשים רבות. התופעה יכולה להתרחש בהריון ראשון, אך גם בלידות שלאחר מכן. הדרך הנכונה ביותר לגשת לבעיה היא תחילה להכיר בכך שהיא קיימת. חשוב לא להישאר עם התחושות הקשות הללו לבד ולשתף בכך את הקרובים לך. נשים רבות עוברות זאת ולכן אינך לבד וישנו גוף ידע רחב שיכול לספק לך תמיכה וסיוע.

צילום: pixabay

מצאי זמן לעצמך

כניסתו של הילד לחיים עשויה לגרום לך לשכוח את הצרכים שלך. חשוב למצוא זמן פרטי בו תוכלי לצאת ולהתאוורר, לפגוש אנשים ולשוחח עמם ולבלות בפעילויות אשר גורמות לך הנאה. מילוי המצברים הזה הוא חשוב כדי שהחזרה לשגרה תתאפשר ויוותרו לך כוחות לטיפול בילד ובעצמך.

הקפידי על פעילות גופנית

חלק בלתי נפרד מהחזרה לשגרה וההתאוששות הפיזית טמון בהפעלת הגוף. לאחר חודשים רבים בהם היה לך קשה להניע את גופך ואכלת בשביל שניים, הגוף משווע לחזור לפעילות ולאיזון. בחרי את הקצב שמתאים לך וקבעי את שגרת האימונים שלך באופן הדרגתי. אל תציבי לעצמך מטרות קשוחות מדי, אחרי הכול, הגוף עדיין מחלים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות