n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / ״יש להקים באופן מיידי ועדת בדיקה בלתי תלויה״

״יש להקים באופן מיידי ועדת בדיקה בלתי תלויה״

עו״ד חיה מנע, חברת דירקטוריון הספארי ומתמודדת לראשות עיריית רמת גן בעקבות ההודעה על התפטרותו של מנכ״ל הספארי:״יש להקים באופן מיידי ועדת בדיקה בלתי תלויה מטעם הדירקטוריון, לבחינת הסוגיות שעלו בתחקירים ובהתאם למסקנותיה לפתוח במידת הצורך בחקירת משטרה״

עורכת הדין חיה מנע צילום אילן בשור
עורכת הדין חיה מנע צילום אילן בשור

"התנהלות שערורייתית ובלתי תקינה של ראש העיר כרמל שאמה הכהן ויו"ר הספארי, סגן ראש העיר עו"ד רועי ברזילי היא שהובילה את הספארי למצב בו הוא נמצא כיום והתפטרות המנכ"ל לא תסיר מעליהם את האחריות לכך.מה שנחשף לציבור זה רק קצה הקרחון. תקופה ארוכה התרעתי שמידע מהותי מוסתר מחברי הדירקטוריון ובין היתר בדבר הליכים משפטיים רגישים שמתנהלים נגד הספארי ומנכ״ל הספארי.

דרישתי למינוי ועדת בדיקה מטעם הדירקטוריון – נדחתה ובמקום זה הכפיף יו"ר הספארי את שיקול דעתו ושיקול דעת הדירקטוריון להחלטת ראש העיר שפרסם פוסט בו הכריז על מינוי שופטת בדימוס שתהווה "ועדת חקירה", בחוסר סמכות, תוך עקיפת סמכות הדירקטוריון – מינוי שבוטל לאחרונה ע"י בית המשפט המחוזי.

פסק הדין לא הועבר לחברי הדירקטוריון, למרות בקשתי; והמידע בדבר ביטול מינוי השופטת בדימוס שמשמעותו הפסקת "ועדת החקירה" לא נחשף לציבור, בחוסר שקיפות משווע.ככל הנראה חושבים ברזילי ושאמה שעזיבת המנכ"ל בעיתוי זה, לפני הבחירות, תסיר מהם את האחריות לנעשה, תייתר את המשך הבדיקה ותמנע מהם ביקורת ציבורית.

בהתאם לכך, בכוונתי לדרוש כעת בשנית, לאחר ביטול מינוי השופטת בדימוס; ולדרישתי מצטרפת חברת הדירקטוריון עו"ד אביבית מאור נמרודי, הקמת ועדת בדיקה בלתי תלויה מטעם הדירקטוריון, שתבחן את הסוגיות שעלו בתחקירים וסוגיות נוספות שהועלו ע"י חברי הדירקטוריון ואת תשובות יו"ר הספארי ומנכ"ל הספארי המתפטר לסוגיות ותעביר מסקנותיה לחברי הדירקטוריון, שיפעלו בהתאם להן. בהתאם למסקנותיה ובמידת הצורך, יש לפתוח בחקירת משטרה. כך ורק כך אמור להתנהל דירקטוריון תאגיד עירוני עצמאי ומקצועי שרואה לנגד עיניו את טובת הספארי".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. צילום- אלעד שריג

יום המוזאונים הבינלאומי 2024 ברמת גן

תפריט נגישות