n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / תגידו שלום לשכנים החדשים: מפוני קיבוץ סופה יתגוררו בעיר

תגידו שלום לשכנים החדשים: מפוני קיבוץ סופה יתגוררו בעיר

במסגרת המיזם של ״דירה למשתכן״ יעברו לעיר 60 משפחות שיקבלו דירות מרוהטות. את התשלום לבעלים תעביר עמידר

צילום מסך 2023-12-11 ב-14.52.27

מוסף ״ממון״ פרסם כי זוכי ״המחיר למשתכן״ יוכלו להנות בזמן הקרוב מדמי שכירות שישולמו להם על ידי חברת עמידר, הסיבה, מינהלת תקומה, באמצעות חברת עמידר, תשלם את שכר הדירה לבעלי הדירות וכן את תשלום הארנונה לרשות המקומית בתמורה לשיכון מפונים מקיבוץ סופה שעד כה היו במלונות באילת. המדובר, בפרוייקט של היזם רמי שבירו בשכונת קריית קריניצי החדשה,במזרח העיר שם ישוכנו 60 משפחות בדירות מרוהטות למשך שנה.

גלי דביר, מנהלת מיזם "דלתות פתוחות", אמרה: "כשהתחלנו עם הפרויקט נתנו מענה למשפחות מהעוטף ומהדרום שפנו לחמ"ל וביקשו עזרה, לאחר מכן הצטרפו משפחות מהצפון. במהלך החודשיים האחרונים הבנו שיש פה קהילות שלמות שצריכות עזרה ולכן לא הסתפקנו רק בדירה מרוהטת. יצרנו קשר עם העיריות ועם הקהילות בערים כדי לעטוף את המשפחות, כך שכשאנשים נכנסו לדירות, מערכת החינוך, למשל, אפשרה לילדים להיכנס למסגרות ולייצר שגרה. במקום להרגיש פליטים, הם הרגישו פשוט שהם עברו דירה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות