n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / שוב זה קרה: שלטי שנאה נגד להטבי"ם נתלו ברמת גן

שוב זה קרה: שלטי שנאה נגד להטבי"ם נתלו ברמת גן

הערב (רביעי) נתלו שלטי שנאה נגד הקהילה הגאה בעיר, ראש העיר כרמל שאמה: "ר"ג היא עיר של כולם. לא אתן לעולם לאף אחד לפגוע בשום אדם שחי בעיר שלנו"

IMG-20230426-WA0016

במהלך יום העצמאות,החג הכי ישראלי שיש,נתלו על מרפסת בית בבניין שלטי שנאה נגד הקהילה הגאה. הבית, ברחוב המתמיד בעיר,"קושט" בשלל שלטים המפיצים שנאה ובורות ותושבים שראו את השלטים,הלינו על הנושא ובעיריה מיהרו להגיב.

"זה מזעזע לראות שבעיר שמושתתת על דו קיום יש עדיין אנשים חשוכים שמרשים לעצמם לתלות שלטים רויי שנאה במרפסתנגדקהילה שלמה" אמג לגלות גפן רמת גן" תושב העיר ופעיל בקהילה הלהטבית.לשמחתי הפניה לעירייה הביאה תגובה מהירה ופעולות נוספות שיגברו על החושך שאותו תושב מנסה להשתית על כולנו"

"שלט שנאה מתריס כלפי שכנים להט"בים המשווה אותם למי ביוב וטומאה נתלה במהלך החג ברחוב המתמיד בעיר. כאשר כל חטאם שהם נולדו לאהוב בדרכם זכות טבעית בכל חברה מתוקנת ורחמנא ליצלן הם גם העזו לתלות דגל גאווה". נאמר בעיריה

עוד הוסיפו כי בעיריה כי "כבר מחר בבוקר נגיע לרחוב ונדאג שמי שניסה לחלל את העיר שלנו עם חושך אנושי יענה בהרבה אור שיאיר ויבהיר מי ומה רצויים בעירנו ומי מתאימים יותר לטהרן מלר"ג 2023".

בנימה אישית, הוסיף ראש העיר, כרמל שאמה הכהן כי: "ר"ג היא עיר של כולם. לא אתן לעולם לאף אחד לפגוע בשום אדם שחי בעיר שלנו על רקע גזעני, מגדרי, דתי או מיני".

יש לציין כי במדד הגאווה שפורסם בתחילת השנה,רמת גן  הגיעה למקום השלישי ונבחרה למקום ידידותי ובטוח כלפי הקהילה הגאה.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. כבר לא נצביע לאש עיר שתולה לנו דגלים שמעודדים משכבי זכר ליד הבית

  2. שום השינאה, זה חופש הביטוי.
    וצריך לכבד את כללי החופש.
    אין קריאה לאלימות, אין הסתה.
    די להתבכיין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות