דף הבית / כללי / הלכה האליפות?

הלכה האליפות?

ביום שני (לאחר סגירת הגיליון), התקיים המשחק הרביעי בסדרת חצי גמר הפלייאוף בין האלופה המכהנת- הפועל ראשון לציון, לבין הפועל אשדוד. בזמן קריאת שורות אלו, אתם כבר יודעים אם האלופה הודחה וסיימה את העונה, או שהצליחה לכפות משחק חמישי ומכריע שיתקיים ביום שישי בנחלת יהודה.

ביום שישי האחרון, במצב של 1:1 בסדרה, הגיעה לנחלת יהודה קבוצת הפועל אשדוד למפגש השלישי בין השתיים. במשחק הראשון ניצחה ראשון לציון 29:26 ובשני ניצחה אשדוד 31:25, כשהיא נהנית מחזרתו למגרש של גאבור לנגהאנס שלא שיחק במשחק הראשון.

האלופה פתחה טוב את המשחק ועלתה ליתרון 3:1 בדקות הראשונות עם שערים של גררה, סלס וצרפתי. עד הדקה ה-20, שלטה האלופה במשחק והיתרון היה בצד שלה, אך לקראת סוף המחצית הראשונה אשדוד העבירה הילוך ושלוש דקות להפסקה נקבע שוויון 12:12. לנגהאנס האורח קבע מהפך במשחק ואשדוד ירדה למחצית כשהיא מוליכה 13:12.

שון סלס, עוד הספיק לאזן את התוצאה עם פתיחת המחצית השנייה, אבל מאותו הרגע ראשון לציון פשוט נעלמה ואשדוד החלה את הריצה שלה. שש דקות בתוך המחצית השנייה האורחים עלו ליתרון 17:14 ועידן מימון הזעיק פסק זמן שלא עזר במיוחד. אשדוד עלתה ליתרון של ארבעה שערים, חממי צמצם אך אשדוד עם צמד נוסף ברחו להפרש של חמישה שערים. הריצה של האורחים לא פסקה ותוך זמן קצר לוח התוצאות הראה 21:15, ושלח את מימון לקחת פסק זמן נוסף והאחרון שלו במשחק. גם הוא לא עזר ורבע שעה לסיום התוצאה הייתה 24:17 לאשדוד. ראשון לציון לא מצאה מענה לאורחים שהמשיכו לשטוף את הפרקט ועלו ליתרון שיא של עשרה שערים- 30:20. ראשון לציון כבר לא יכולה הייתה לחזור למשחק, מאמן אשדוד הכניס אל המגרש את שחקניו הצעירים ולקראת הסיום נרשמו מספר הרחקות כשהמשחק התחמם. בסופו של דבר הפסד צורב לאלופת המדינה- 34:26 ותקווה שביום שישי יתקיים משחק חמישי.

כבשו: יובל גררה ועוז חממי 5 כל אחד, שון סלס, צרפתי ודניאל שקלים 3 כל אחד, מסטר 2, גיא כהן וסורקיס 1 כל אחד.

מאמן הקבוצה- עידן מימון, אמר בסיום: זה לא מה שפיללתי וייחלתי. אנחנו לא יכולים לנצח כשמקבלים 21 גולים במחצית השנייה. קרסנו הגנתית. גם התקפית 26 גולים זה נתון משקר, כי חלק מהשערים שהבקענו היו שהמשחק היה גמור. עברנו לא מעט בעיות, וזה בא לידי ביטוי במגרש. כשיש לנו כוח, אנחנו נראים הרבה יותר טוב בתחילת משחק, ואז שהחמצן לא מגיע למוח, אנחנו עייפים, מאבדים כדורים. אשדוד יותר טובה מאתנו במשחקים האחרונים".

גררה מול הגנת אשדוד- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ
גררה מול הגנת אשדוד- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ
חממי נעצר בדרך לשער- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
חממי נעצר בדרך לשער- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
ערן צרפתי מתקשה- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
ערן צרפתי מתקשה- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות