n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רשת חוויות מציגה: קרב כספים על חשבון ההורים

רשת חוויות מציגה: קרב כספים על חשבון ההורים

הרוחות סוערות ברשת חוויות: אמיתי כהן, יו״ר הדירקטוריון דרש להעביר מאות אלפי שקלים למכינה צבאית וכשסורב, הפסיק את תשלומי הספקים.

1548746939.8556

אחרי שנרגעו הרוחות עם כניסתו של גולן ביטון לרשת חוויות, כשהוא בתפקיד המנכ״ל ונראה היה שהכל מתהלך על מי מנוחות, הגיע הבוקר, בדמות קרב בין אמיתי כהן יו״ר הדירקטוריון של הרשת, וגולן ביטון, מי שכאמור מכהן כמנכ״ל הרשת.

הרקע, דרישה של כהן להעביר סכום של מאות כלפי שקלים למכינה צבאית שנקראת ״שובו אחים״ הממוקמת בקריית משה ומזוהה עם כהן, אלא שברשת חוויות פחות אהבו את המחווה וסרבו להעברת כספי הציבור. בתגובה, על פי גורמים ברשת, החליט כהן כי הוא לא חותם על העברת כספים למשכורות העובדים ולספקים השונים, ובראשם, ספקי האוכל שאמורים לעביר ארוחות לצהרונים.

״אמיתי מתנהל כמו בריון, הוא מקדם את העמותה במשך שנים, ויכול להיות שהעבודה שלהם נהדרת, אבל פה מדובר בכספי ציבור שאין שום הצדקה להעביר בלי שאלות. כשהתחילו ברשת לשאול שאלות ולסרב להיות חומת גומי, בתמורה לסרוב הוא החליט להפעיל סנקציות שפוגעות בראש ובראשונה בילדים של הרשת. זה פשוט אבסורד״.  אומר גורם ברשת ומוסיף ״בסוף הוא פוגע בשם של הרשת שגם ככה לא היה בשמיים בשנים האחורנות מנסה לשקם את עצמה. עכשיו בגלל משחקים פוליטיים מטופשים הכספים לא מועברים ואמיתי עושה ברשת כבשלו״.

ל״גל גפן רחובות״ נודע כי בשעות האחרונות הופץ מייל לכלל חברי הדירקטוריון שבו משטח מנכ״ל הרשת, גולן ביטון את טענותיו כלפי אמיתי. ״היינו בהלם מההתנהלות הזו של אמיתי. זו ממש בריונות לשמה וסביר להניח שבשעות הקרובות הדירקטוריון יתכנס כדי לראות מה עושים״ אומר אחד מחברי הדירקטוריון, ״הילדים של רשת חוויות לא אמורים להיות בני ערובה במשחקים פוליטיים, וכספי הציבור בטח לא אמורים להיות גורם של משחק להעברה בלי לתת על זה תשובות״ מסכם אחר מחברי הדירקטוריון.

מאמיתי כהן נמסר: ״רשת חוויות משלמת בזמן לספקים חודש בחודשו ואנו בקשר עם הספקים ובימים הקרובים הכל יבוא על מקומו. כחלק משיתוף הפעולה בין עיריית רחובות שמתקצבת את רשת חוויות, מועברים גם תקציבי עירייה ייעודיים ובחודש דצמבר נעשית התחשבנות כאשר תקציב שאינו נוצל או הועבר לייעודו העירייה מבקשת אותו בחזרה. זו ההזדמנות להודות לראש העיר על התמיכה הרחבה ברשת למען התושבים. לפני כ-8 שנים הקמנו בעיר רחובות את המכינה הקד"צ "שובו אחים" ע"ש שלושת הנערים אייל גלעד ונפתלי ,שנחטפו ונרצחו. אני גאה במכינה הצבאית שהוקמה כמכינה חברתית ייחודית בארץ בשכונת קרית משה על מנת להאיר ולעשות טוב. גם בתקופה קשה זאת תלמידי המכינה עסוקים בפעילות חברתית מרבית בעיר ומיטב מבוגריה נלחמים בחזיתות השונות״

מרשת חוויות טרם נמסרה תגובה והיא תשולב לכשתתקבל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

image003

תערוכה מיוחדת בבת ים: מהגטו ל"שכונת חיים"

תפריט נגישות