דף הבית / חדשות העיר / נעצרו חשודים בירי

נעצרו חשודים בירי

רונן דמארי

כוח משטרה עצר את שלושה חשודים בירי באברבאנל, אחד מהם תושב העיר ואילו שניים תושבי טייבה. החקירה המתנהלת נוגעת לסדרת אירועים פליליים שהחרידו את שלוות בעלי הדירות בבניין במרכז העיר.
לפני כשבועיים הוזעקה המשטרה למקום בעקבות יריות אל עבר דלת הכניסה של הבניין. אירוע זה מצטרף להשלכת שני מטעני חבלה בפרק זמן של חודש לתוך לובי הבניין, כאשר אחד מהם השבית את פעילותה של המעלית בבניין בן שבע הקומות. התושבים המבוהלים, חוששים מפני הבאות ומשוכנעים כי מדובר ב"העברת מסרים" אל אחד מבעלי הדירות בבניין שככל הנראה הסתבך עם גורמים עברייניים.
אם לא די בכך, השבתת המעלית פוגעת בתפקוד השוטף של חלק לא מבוטל מבעלי הדירות שלאור גילם המבוגר ומצבם הרפואי הפכו הלכה למעשה לאסירים בבתיהם שלהם עקב חוסר יכולת להתנייד במדרגות.
במהלך השבוע האחרון התרגלו בעלי הדירות לראות ניידת משטרה העומדת באורח קבע מול הכניסה לבניין מגוריהם במשך מרבית שעות היממה.
בעלת דירה בבניין אמרה השבוע ל"גל גפן": "שמענו על המעצרים שעשתה המשטרה, עכשיו המצב יותר טוב כי יש ניידת משטרה קבועה בכניסה לבניין. אנחנו מחכים לתיקון של המעלית, אין לנו יותר מדי מה לעשות כרגע. אני מקווה שזה באמת יסתיים ואלו שעשו את המעשים האלו יקבלו עונש".

-איך את יכולה להגדיר את שגרת החיים בבניין?
"השכנים כבר כמעט לא רואים אחד את השני, כל אחד נמצא בפינה שלו.
בינתיים המשטרה שומרת עלינו רוב שעות היממה כמה זמן זה יימשך אני לא יודעת. אני מקווה שבאיזה שהוא שלב העניין הזה ייגמר ונקבל מעלית ונחזור לשגרה כי באמת מדובר בבניין שקט ומטופח ואנשים טובים. לפני שכל האירועים האלו התרחשו הבניין היה נורמטיבי לחלוטין".

אלא שלמרות הדברים האלו נראה כי המעצר שביצעה המשטרה עדיין לא מרגיע את כל בעלי הדירות שחלקם חוששים מכך שאירוע פלילי נוסף הוא בגדר עניין של זמן.
אחד מהם אמר השבוע: "אין לנו מושג מה באמת קורה ומה הסיבות ליריות ולמטענים. מפחיד מאוד לחשוב מה היה קורה אם חלילה מישהו היה בלובי בזמן שזרקו לשם את המטען או ירו לכיוון דלת הכניסה. אנחנו בסך הכל רוצים לחזור לשגרה שלנו".

ממשטרת ישראל נמסר: "מדובר בחקירה שעודנה מתנהלת ובשלב זה לא נוכל להוסיף על כך מידע".

הכניסה לבנין

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות