דף הבית / כללי / לא כוחות

לא כוחות

הקבוצה הבכירה של עיר הבירה מצמרת ליגת העל, החזירה לפרופורציות את הפועל ראשון לציון מצמרת הליגה הלאומית. עם כל הכבוד למאבק על כרטיס לליגה הראשונה, כשמגיעים לשם, צריך כבר הרבה יותר. שתי הקבוצות נפגשו בתחילת השבוע למשחק במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה. דווקא ראשון לציון הגיעה ראשונה להזדמנות כבר בדקה השישית כשדאבור בעט בעיטה חופשית ממרחק 18 מטר, שוער בית"ר הדף והכתומים פספסו הזדמנות עם בעיטה נוספת מתוך הרחבה מרגליו של גיל יצחק, שהלכה החוצה. בדקה ה- 17, בעיטת קרן לזכות בית"ר ירושלים, ברחבה חיכה אנתוני וארן שהעלה את בית"ר ליתרון בנגיחה. בית"ר המשיכה לשלוט וללחוץ על שערו של מתן עמבר. אחרי שנפסל לה שער מעמדת נבדל, היא יצאה להתקפה בדקה האחרונה של המחצית הראשונה ועלי מוחמד ניצל בלבול בהגנת ראשון לציון בשביל לבעוט חזק ומדויק מתוך הרחבה ולחתום את תוצאת המחצית- 2:0 ירושלמי. עוד התקפה מצוינת של המקומיים הסתיימה לאחר מספר מסירות ברגליים של אנתוני וארן שכבש את השני שלו והשלישי של בית"ר. החגיגה של המקומיים המשיכה ובדקה ה-54, עוד בעיטת קרן מדויקת שמצאה הפעם את רגלו של אופיר קריאף ובית"ר עלתה ל- 4:0. השער האחרון במשחק נכבש בדקה ה-70, חילופי מסירות בין שחקני בית"ר משמאל לרחבה הסתיימו בבעיטה מ-16 מטר שהרעידה בפעם החמישית את רשת שערו של מתן עמבר. עמבר, עוד הספיק להציל את ראשון לציון מתבוסה גדולה יותר שהדף כמה כדורים בטוחים.

בסופו של משחק, בית"ר ממשיכה לשלב שמינית הגמר שם תפגוש את בני ריינה מליגה ב',  והפועל ראשון לציון תחזור להתמקד במאבקים על הכרטיס לליגת העל. כבר אמש (רביעי לאחר סגירת הגיליון) חיכה לה משחק צמרת מול ירושלמית אחרת, קטמון, במשחק שפתח את הסיבוב השני והוא על שש נקודות. בסיבוב הקודם הייתה זו ראשון לציון שניצחה 2:0 בטדי. וביום שני- משחק העונה של הליגה הלאומית כשהפועל ראשון לציון מהמקום השני, תצא למשחק חוץ מול מוליכת הטבלה, מכבי פתח תקווה בקרב נוסף בין האחים לוזון. בסיבוב הקודם זה נגמר בתיקו 1:1.

עוד לפני המשחק בטדי, הגיעו שחקני הקבוצה והפתיעו את ילדי בית הספר לכדורגל. הם דיברו עלם הילדים, הסבירו להם על חייו של שחקן הכדורגל ועל החשיבות של שילוב הלימודים עם המשחק. ביום שני, הגיעו שחקני הקבוצה אל בית החולים שמיר-אסף הרופא, היישר אל מחלקת הילדים, שם חילקו סופגניות לכבוד החנוכה למאושפזים במחלקה והוסיפו חולצות כתומות חתומות על ידם. הילדים המאושרים הזכירו לכולנו שיש דברים שהם הרבה מעל הספורט ואנשי ראשון לציון איחלו להם חג שמח, החלמה מהירה וכמובן שישמחו לראות אותם במשחקי הקבוצה.

הפתעה באימון הילדים- צילום הפועל ראשון לציון
הפתעה באימון הילדים- צילום הפועל ראשון לציון
השחקנים משמחים בבית החולים לכבוד החנוכה- צילום הפועל ראשון לציון
השחקנים משמחים בבית החולים לכבוד החנוכה- צילום הפועל ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות