n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות חופשית בראשות איטל בציר אלשייך תתמוך במועמד דתי לראשות העיר?

רחובות חופשית בראשות איטל בציר אלשייך תתמוך במועמד דתי לראשות העיר?

איטל בציר אלשייך: ״מועמד שנגד תחבורה ציבורית בשבת? זה לא המדד להסכם קואליציוני״

איטל בציר אלשיך
איטל בציר אלשיך

הבחירות לרשויות המקומית יתקיימו בעוד פחות משלושה חודשים. חברת המועצה איטל בציר אלשיך שרצה במסגרת מפלגת ״רחובות חופשית שאחראית להצעת החוק שעלתה וירדה במסגרת ישיבת המועצה בשבוע שכבר, ועיקרה תחבורה ציבורית בשבת, עדיין לא מוכנה להתחייב על תמיכה במי מהמועמדים  לראשות העיר ומצד שני בשיחה עם ״גל גפן רחובות״ נותנת בעיקר תשובות מתחמקות.

כשנשאלה אלשיך האם תתמוך במי מהמועמדים לראשות העיר שיצביעו נגד תחבורה ציבורית בשבת ענתה ״זה לא המדד להסכם קואליציוני יש עוד מדדים״ ואז הסבירה ״ההחלטה אם לתמוך במישהו מהמועמדים היא לא על סמך מקרה אחד. יש עוד פרמטרים. לפני שלוש שנים כשהעליתי את נושא השיוון המגדרי כולם הצביעו להוריד את זה מסדר היום, היום כשאנחנו בתקופת בחירות,זה משתנה״ היא אומרת ומוסיפה ״אף אחד מארבעת המתמודדים לא הצביע למען הציבור הליברלי, כפי שהיה מצופה, ולהסתמך על מקרה אחד זה לא נכון. היו הרבה מאוד הצעות שהעליתי והן ירדו מסדר היום על ידי כל ארבעת המועמדים, בעיני, נכון לעכשיו חשוב שנחזק את הכוח שלנו על מנת לקדם ערכים ליברליים. עשיתי את זה גם בקואליציה וגם באופוזיציה ולא זזתי מילימטר מהערכים שלי״

כשנשאלה אלשייך אם היא מוכנה להתחייב גם עכשיו שלא תבחר לתמוך במי המועמדים ציינה כי ״התשובה לשאלה במי נתמוך היא- נתמוך בכל מועמד שיוכיח במעשים שהוא ״ליברל אמיתי״ היא אומרת ואז מסבירה ״ליברל הוא כזה שיתמוך בהצעות ברוח ההצעות שהעלינו בקדנציה האחרונה: הקצאות שוות, עיר פתוחה לכולם. תרבות נגישה בכל השבוע כולל בשבת תחבורה בסוף השבוע ועוד״.

האם ״רחובות חופשית״ שתומכת בתחבורה ציבורית בשבת תתמוך במועמד לראשות עיר שדווקא מתנגד לתחבורה ציבורית בשבת? את התשובה נגלה בקרוב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות