n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / החיים על פי רחל פרידמן

החיים על פי רחל פרידמן

רחל פרידמן, מדריכה בחברת ״וומן קוסמטיקס״ נזכרת ברגעי האימה שכאחותה נרצחה בפיגוע, ומספרת עד כמה היא נהנית לעבוד בחברה

WhatsApp Image 2024-01-09 at 10.53.46

רחל פרידמן, היא מדריכה ראשית בחברת וומן קוסמטיקס פותחת כל בוקר את היום בשתיית קפה ומעלעלת בעיתון, שום דבר לא יכול להעיד על חייה המיוחדים של האישה היפה והסולידית הזו ואיזה סיפור חיים היא מגוללת.

רחל שואפת לתת לכל אישה המגיעה לעבוד בחברה את הכלים והדחיפה לעצמאות ומפתחת דור של אסתטיקאיות המפיצות את משנתה וטיפוליה של חברת וומן קוסמטיקס.

לאחר שהדריכה בכמה וכמה מקומות היא התבייתה על חברת וומן קוסמטיקס כי היא מאוד מאמינה בטיפול האולטימטיבי, טיפול שהוא משולש נצחי הכולל  את חיזוק העור והפנים באמצעות תוסף תזונה, מכשור ותכשירים.

את חייה העבירה רחל בבלגיה וציירה להנאתה, היא למדה גם איפור באקדמיה לאמנות. מבלגיה חזרה להתגורר עם בתה הקטנה. היא הגיעה לישראל, למדה קוסמטיקה והחלה לעבוד במולה סנטר. שם מעבר לאיפור מקצועי ואומנותי , למדה גם קוסמטיקה והבינה את הקשר שבין נראות ועמידות האיפור ובין עור הפנים, בדיוק כמו נתונים הלקוחים מעולם הציור שהיה כה מוחשי בעבורה כמו סוג הנייר והצבעים והעולם המיוחד שניתן לייצור על גבי הנייר.

היא עבדה במספר חברות קוסמטיקה וכך גם נוצר מזמן הקשר בינה לבין עמי שטיבל , מנכ"ל חברת וומן קוסמטיקס בהווה.

רחל המשיכה לעבוד כקוסמטיקאית נישאה בשנית, בארץ, מנישואים אלו נולדה בתה השנייה. אבל, שום דבר לא הכין אותה לאסון הנורא שפקד אותה בתאריך בשלהי שנת 2021,אז  אחותה, בעלה ושלושת ילדיהם נהרגו בפיגוע במסעדת סבארו בירושלים, פיגוע עליו דווח רבות  בתקשורת והילדים שנותרו בחיים היו חשופים לעשרות כתבות וריאינות.

בפיגוע נהרגו כאמור  אחותה, בעלה ושלושה מילדיהם בני משפחת סחיווסחורדר הידועים גם בכינוי המשפחה ההולנדית, ביחד עם עוד רבים אחרים. 2 ילדים שהיו עימם זמן הפיגוע, הצליחו בדרך נס להינצל. רחל נזכרת ברגעי האימה , באותן רגעים שניסו לאתר את אחותה  ואי אפשר היה, "נדמה היה לי שאחותי  פשוט נעלמה ,מהר מאוד הבנתי את מימדי האסון, אסון ששינה את חיי לעד".

ב-7.10 הכול צף בעיני רחל שוב ושוב, מה גם שבתה הייתה בדרכה למסיבה אך היות ואחת מחברותיה  ביטלה את בואה, שאר החברות ביטלו גם כן ורק הבנים נסעו למסיבה. הבנים דיווחו שלמזלם הבנות לא היו לצידם וכך הם הצליחו להינצל , הריצה המהירה מהתופת היא זו שהצילה אותם.

"הפיגוע אז בוצע על ידי החמאס והג'יהאד האיסלמי, בדיוק כמו באוקטובר וקשה לי לעשות את ההפרדה, התיאורים המזעזעים מהעוטף גרמו לי להתמוטטות  נפשית ועצבות רבה השתלטה עליי, עצבות שמלווה אותי מאז שנת 2001. מה שמצליח לעודד אותי היא מוסיפה היא ההתנדבות של חברת וומן קוסמטיקס עם נשים מפונות מהצפון ומהעוטף.מאז ה-7.1 אנו מטפלות בהן והדבר מהווה סגירת מעגל בעבורי".

אמה של רחל  ניצולת שואה שכל משפחתה נצלה בדרך נס , כמעט ולא עוסקת באסון שפקד אותה, מעין דרך להמשיך בחיים , למרות הכול. האם מתעקשת לומר גם כעת שצריך לנסות ולחזור לחיים עד כמה שניתן, גם לאחר אסון נוראי ומי כמוה יודעת על מה היא מדברת.

רחל נהנית מאוד לעבוד עם האסתטיקאית של חברת וומן קוסמטיקס וגאה לספר שהיא מחדירה בהן אנרגיה וכוח להתקדם ולהגיע להישגים , כך גם נוצרת אווירה כה אישית וביתית בחברה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות