n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: אנה נפגעה בתאונה והיא אינה זוכרת דבר, כעת בעלה מחפש את הפוגעים

ראשל"צ: אנה נפגעה בתאונה והיא אינה זוכרת דבר, כעת בעלה מחפש את הפוגעים

באזור 11:00 בבוקר נפגעה אנה קלשניקוב שרכבה על הקורקינט שלה על ידי רכב בצומת צבעי פרנק -גבעתי, ומאז היא אינה זוכרת כלום. המשפחה מבקשת את עזרת הציבור באיתור הפוגעים

הצומת בה אירעה התאונה
הצומת בה אירעה התאונה

"ככה לאור היום דרסו את אשתי ואף אחד לא יודע מי הנהג שעשה זאת", כך מספר אלכס קלשניקוב בעצב על התאונה שעברה אשתו אנה לפני שבוע ביום ראשון סמוך לשעה 11 בבוקר. אנה שסיימה את עבודתה הייתה בדרכה הביתה, היא רכבה על הקורקינט כפי שעשתה בשנה וחצי האחרונות, סמוך לצומת צבי פרנק- גבעתי הרגישה קלדניקוב כי רכב פגע בה ומאז היא אינה זוכרת כלום, בבית החולים אסף הרופא נאמר לה לאחר מכן כי היא סובלת מאיבוד זיכרון לזמן קצר.

"באזור השעה 11, אמא של אשתי שמתגוררת אתנו חזרה גם היא הביתה" מספר אלכס, "תוך כדי שהיא מגיעה סמוך לכניסת הבניין היא ראתה מיניבוס עוצר ליד הבניין ושני גברים מוציאים את אשתי ממנו ולאחר מכן את הקורקינט, אמא שלי ישר רצה להחזיק את אשתי, ואותו אדם נסע, היא לא הספיקה לצלם את מספר הרכב או לזכור אותו."
לטענת אלכס הבחורים שהוציאו את אשתו מהמיניבוס היו נראים מאוד לחוצים, ושאלו אם היא הבת שלה וכשהיא ענתה כן הם פשוט נסעו.
"הם היו שחומי עור, לבשו בגדים כהים, סווטשרט ומעיל שלא תאם את המזג האוויר, ונראו מאוד לחוצים" מספרת אמה של אנה "מיד הזעקתי את אלכס ונסענו לבית חולים, אנה הקיאה מספר פעמים, והיינו כבר 3 פעמים בבתי חולים בגלל הקאות וכאבי ראש".

לטענת אלכס, עד לרגע זה הם לא יודעים מי האנשים שהורידו את אנה בביתה, כיצד הם ידעו היכן היא גרה. שאלות רבות נותרו פתוחות ולאנה שסובלת מפגיעה בזיכרון ואינה זוכרת דבר מהרגע שנפגעה, אין תשובות.
כעת המשפחה מבקשת את עזרת הציבור.

"מי שנסע ביום ראשון שעבר 24.10 ברחוב גבעתי ויש לו מצלמת דרך ברכב והיה נוכח לתאונה, אשמח שיצרו איתי קשר" 

ליצירת קשר: 0539667984

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות