n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: ביתם של בני זוג צעיר נשרף כליל והם נשארו חסרי כל

ראשון לציון: ביתם של בני זוג צעיר נשרף כליל והם נשארו חסרי כל

"תומר פשוט שלף את הילדה מהמיטה שלה ואת הכלבה והם ברחו החוצה, בסיום הלילה כשכיבוי האש סיים את עבודתו, מיטל ותומר גילו שבעצם לא נשאר להם כלום"  

צילום: תחנת כיבוי, ראשל"צ
צילום: תחנת כיבוי, ראשל"צ

"תומר יצא עם הגופיה שעליו ומכנס הקצר לגופו וזה בעצם כל מה שנותר לו" כך מספרת בכאב רחלי סהר אחותו של תומר מגירא שביתו נשרף בדיוק לפני שבוע והוא נותר חסר כל.
תומר בת זוגתו וביתם התגוררו יחד בביתם שברחוב נחמיה בשיכון כ-12 שנה, ביום ראשון בשבוע שעבר בשעה אחת בלילה התקבלה הודעה במוקד 102 של מחוז מרכז על שריפה בבית פרטי ברח' נחמיה בראשון לציון.

משמרת מתחנת אזורית ראשון לציון הגיעה למקום והבחינה בשריפה במטבח כאשר כלל המבנה אפוף בעשן כבד. הצוותים החלו בפעלות סריקה לאיתור לכודים, שיחרור העשן הרב מתוך הדירה ובפעולות כיבוי של מוקד הבעירה.

"זה היה פשוט סרט אימה"  מספרת סהר, "מיטל בת זוגתו של תומר שנמצאת בהריון ישנה בסלון ושמעה בום, כשהיא פקחה את העיניים הבית היה כבר מלא בעשן.
האינסטינקט הראשוני שלה היה לפתוח את הדלת וזה גם מה שהציל אותם ממוות וודאי.
תומר פשוט שלף את הילדה מהמיטה שלה ואת הכלבה והם ברחו החוצה, בסיום הלילה כשכיבוי האש סיים את עבודתו, מיטל ותומר גילו שבעצם לא נשאר להם כלום".

צילום: תחנת כיבוי אש, ראשל"צ 

 

 

מיארה שרון, פעילה חברתית מוכרת בעיר, מסייעת גם היא למשפחה מאז פרצה השרפה, ל"גל גפן ראשון לציון" היא אומרת:
"לעולם אל תגידו "לי זה לא יקרה". תודה לה׳ שזה נגמר בנס והם בריאים ושלמים אבל המשפחה היקרה שביתה נשרף כליל
נשארו בלי שום דבר, לצערי הם לא הצליחו להציל כלום מהבית, בשבוע שחלף הצלחנו לתרום להם מה שיכולנו בעזרת אנשים טובים אבל עדין המשפחה זקוקה לתרומה כספית כדי לעמוד שוב על הרגלים"

תומר, מיטל והבת בת ה4, מתגוררים כרגע בשיכון דירה הרבה יותר קטנה מזאת שנשרפה, "אל הדירה הזו הם נכנסו מעכשיו לעכשיו, אחרי שבוע מטורף. אחרי ריצות, תרומות, טלפונים והודעות ללא הפסקה הצלחתי ביחד עם האנשים הטובים שמקיפים אותי להרים את אחי ובת זוגתו קצת מעל המים" אומרת סהר, "יש הכל למעט ארון שגם אותו הזמנו כבר. העזרה כרגע היא בעיקר כספית. לקניית בגדים והוצאות שוטפות שהזוג חייב בגלל שריפת הבית".
לכל מי שמעוניין לתרום לזוג, יש להעביר את הכסף לביט שמספרו: 0507177972

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות