n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: חבר המועצה הרב אריה כהן וראש העיר רז קינסטליך מורידים את הכפפות

ראשל"צ: חבר המועצה הרב אריה כהן וראש העיר רז קינסטליך מורידים את הכפפות

לאחר הצעתו השערורייתית של חבר המועצה הרב אריה כהן בשבוע שעבר בדבר אי כניסת מורים הומואים ולסביות לבתי הספר, יש לו הצעה חדשה. ראש העיר: "נראה כי עם המעבר לספסלי האופוזיציה, אריה כהן נזכר כי הוא נבחר ציבור והתחיל להעלות הצעות לסדר"

הרב אריה כהן
הרב אריה כהן. צילום פרטי

לאחר הסערה הציבורית שעורר בשבוע שעבר חבר המועצה הרב אריה כהן בהצעתו לסדר בדבר אי כניסת הומואים ולסביות לבתי הספר בעיר להעברת שיעורים על הורות שונה מהמקובל, שזכתה לכותרות רבות בתקשורת הארצית והמקומית: https://bit.ly/2XZj1KW

מגיב הרב אריה כהן על הסערה:  "צר לי שגורמים אינטרסנטים הוציאו דברים מהקשרם, צר לי על שנאת החינם שנגרמה כתוצאה מכך וצר לי אם אנשים נפגעו מהכותרות המפוצצות שזה יצר,  יתכן ובחירת המילים בניסוח המכתב לא היו מדויקות אבל אני מבהיר פה שוב ומעל לכל ספק: כל האמור בהצעה לסדר שיצאה בשבוע שעבר הייתה רק נגד השיעורים של העמותות החיצוניות – מורים ומורות שהוסמכו על ידי משרד החינוך ללימודי אנגלית או היסטוריה, אין זה עניינו של אף אחד איזה אורח חיים הם מנהלים בביתם, דתי או להט"ב – איש באמונתו יחיה, אבל אם נותנים לזה יד אז חשוב שיהיה שוויון ושיכנסו גם מרצים מעמותות דתיות להעביר שיעורים ברוח היהדות".

ולכן היום בבוקר, שיגר הרב כהן הצעה לסדר נוספת: לאפשר הכנסת מרצים ומורים מעמותת הדברות וערכים (עמותות דתיות) 

בהצעה לסדר שנשלחה היום לראש העיר, ממשיך הרב אריה כהן בקו המתסיס וכך הוא כותב:

"לאחר מסכת השקרים שלך בתקשורת בפרט ודברי ההבל שדיברת בעקבות ההצעה לסדר שלי בנושא ההרצאות של מרצים להטבי"ם, הוברר לי אסון טרגי הרבה יותר חמור ממה שחשבתי קודם. הוברר לי שמתחילת שנת הלימודים הנוכחית 1/9/21 הכנסתם למערכת שעות הלימודים המחייבת את התלמידים שיעורי מגדר שבו מגיעים מרצים הומואים ולסביות ונותנים שיעורים לבני הנוער שזה אנושי וטוב להיות כמותם, ומסיטים את בני ובנות הנוער להצטרף לתנועות הנוער שלהם. בעוד אתה מתרברב מעל כל במה שאתה אוהב את היהדות, אם אתה באמת מכיל את כולם, אבקש ממך להעלות לסדר במועצה הקרובה  הצעת לסדר זו:

"המועצה תאשר במסגרת השיעורים והשעות המגדריות לאפשר לשבץ ולהכניס מרצים ומורים מעמותות הידברות וערכים, כמו שמכניסים מרצים להטבי"ם מעמותות חושן ואיגי, שיהיה שווה בן שווים". 

מעיריית ראשון לציון נמסר: "העיר ראשון-לציון הייתה מאז ומעולם עיר פלורליסטית שמכבדת ומכילה את כל תושביה. נמשיך לתמוך בכל הקהילות – החילוניות, הדתיות והלהט״ביות ובבתי ספרנו ימשיכו ללמד שיעורי תנ״ך לצד שיעורים על מגדריות וקבלת האחר.
אנו גאים לשלב במערכת החינוך מכינה קדם צבאית של משרד הבטחון, שכל תכניה אושרו על ידי משרד החינוך ותעסוק בין היתר בסולידריות, סובלנות, פלורליזם, קבלת השונה והאחר.

ראש העירייה רז קינסטליך הגיב אף הוא לדברים: "נראה כי עם המעבר לספסלי האופוזיציה, אריה כהן נזכר כי הוא נבחר ציבור והתחיל להעלות הצעות לסדר חדשות לבקרים שזה חידוש מרענן בפני עצמו.
רק שלצערי, הוא התבלבל ושכח את מי הוא מייצג וברגל גסה ושפה בוטה הוא מנסה לחדור למערכת החינוך הכללית בעיר. אני מציע לחבר המועצה כהן למקד את הצעותיו בחינוך התורני והחרדי ולהפסיק מיידית לנסות לכפות על כל תושבי העיר את דעותיו. הנחייתי הברורה לצוותים החינוכיים במוסדות הממלכתיים הינה למצוא את האיזון הנכון והמדויק בתוכנית הלימודים ולהעניק ביטוי לכל מגוון הדעות הקיים בחברה הישראלית".

רז קינסטליך. צילום: עידן גרוס
ראש העיר רז קינסטליך. צילום: עידן גרוס

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

Clipboard01

קליפ בהשתתפות משפחות חללי העיר בת ים, לקראת יום הזיכרון

תפריט נגישות