n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: עובד המינהל זכה באליפות ישראל בטניס שולחן לאנשים עם מוגבלות

ראשל"צ: עובד המינהל זכה באליפות ישראל בטניס שולחן לאנשים עם מוגבלות

צדוק עומסי הלוקה בשיתוק מוחין, השתתף בתחרות של ספורטאי איל"ן והתמודד מול כ-40 ספורטאים עם מוגבלויות מרחבי הארץ. צדוק לא נותן למגבלותיו לעצור אותו, הוא גם שוחה ואף זכה בעבר ארבע פעמים באליפות ארצית לרכיבה על סוסים. בין לבין הוא גם מרצה וסטנדאפיסט מוכשר

צדוק עומסי עם המדליה. צילום עיריית ראשון לציון
צדוק עומסי עם המדליה. צילום עיריית ראשון לציון

עובד המינהל לשילוב חברתי בעיריית ראשון לציון, צדוק עומסי (48), כבש השבוע שיא נוסף כשזכה באליפות ישראל בטניס שולחן לאנשים עם מוגבלות. את ההישג הזה קצר עומסי לאחר שגבר על 40 מתמודדים עם מוגבלויות בתחרות של ספורטאי איל"ן.
הספורט וההישגים לא זרים לצדוק, למרות מגבלותיו כלוקה שיתוק מוחין, הוא עוסק בענפי ספורט שונים כמו שחיה, התעמלות, ואף זכה בעבר ארבע פעמים באליפות ארצית לרכיבה על סוסים.

ראש מינהל לשילוב חברתי, מלי בן-משה גריליכס, התרגשה מההישג ואמרה: "צדוק כהרגלו, הפגין נחישות ומקצוענות ומהר מאד זכה בתואר של הטוב ביותר. צדוק מלמד אותנו יום יום , שיעור על נחישות, התגברות על קשיים ועוצמות. אנחנו גאים בו מאוד".

אגב, צדוק רב פעלים ובנוסף לספורט, הוא מרצה מבוקש וסטנדאפיסט מוכשר שמופיע בכל הארץ עם המופע "נכות זו לא טרגדיה, זו אפילו קומדיה". מעל הכל הוא אוהב לכתוב והרבה, בעיקר שירים.
עומסי: "למרות הנכות הלא פשוטה שלי, לא ויתרתי לעצמי במשך כל שנות חיי, ובעקבות כך, נחלתי הצלחות וקטפתי הישגים אדירים בתחומי חיים רבים. הזכייה שלי בטניס שולחן היא שילוב מנצח של התמדה, כוח רצון ואמונה בעצמי. אני רוצה לפרגן לשתי המדריכות המדהימות שלי – רינה אשכנזי ומיטל לוי, שנותנות את כל כולן למען ההתקדמות וההצלחה שלי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות