n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: על רקע עליית התחלואה, שני מתחמים לבדיקות קורונה

ראשון לציון: על רקע עליית התחלואה, שני מתחמים לבדיקות קורונה

לאור מזג האוויר הסוער, בעיריית ראשון לציון יפעילו מחר (שני) ובשלישי מתחם בדיקות רגלי באולם גן-נחום ובמתנ"ס רמת אליהו. ביום רביעי מתחם הדרייב-אין יחזור ליס-פלאנט

מתחם בדיקות בגן נחום
מתחם בדיקות בגן נחום

לאור מזג האוויר הסוער, מחר וביום שלישי תפעיל עיריית ראשון לציון שני מתחמי בדיקות רגליים בין השעות 8:00 עד 20:00 – באולם גן-נחום ובמתנ"ס רמת אליהו. בשונה ממתחם הדרייב-אין, למתחמי הבדיקות בגן-נחום וברמת אליהו יהיה צורך בהגעה רגלית.

אין צורך בהפניה על מנת לבצע את הבדיקה, יש להצטייד, בתעודה מזהה עם ספח. קטינים אשר רוצים להיבדק מחויבים להגיע בליווי הוריהם. כמו כן, מתחם הבדיקות אינו מיועד עבור נסיעות לחו"ל. כדי לחסוך זמן המתנה, ניתן להירשם מראש דרך אתר האינטרנט  https://reg.ecovid19.co.il/ או לשלוח מסרון (SMS) עם המילה בדיקה לטלפון 050-8085566 ולקבל הודעה בחזרה עם קישור להרשמה. לאחר מכן יש להציג את הברקוד לנציג הרישום במתחם.

ביום רביעי צפוי לחזור המתחם ליס-פלאנט במתכונתו הרגילה.

ביום שישי צפוי מתחם הדרייב-אין ביס-פלאנט לפעול החל מ-8:00 עד 14:00. ביום שבת יפעל המתחם בין השעות 8:00 ל-22:00.

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך: "אנחנו עדים לעלייה בתחלואה בכל הארץ בימים האחרונים, ואסור לנו להיות שאננים, בטח כשהחורף כבר הגיע. מתחם הבדיקות נועד על מנת לשמור על בריאות התושבים, ואני קורא לכל מי שמרגיש צורך להגיע למתחם הבדיקות ולשמור על עצמו ועל הסובבים אותו.".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות