n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: מטה המאבק נגד הקמת מתקן האשפה בשפד"ן עולים שלב במחאה

ראשל"צ: מטה המאבק נגד הקמת מתקן האשפה בשפד"ן עולים שלב במחאה

מטה המאבק מחו הבוקר על ידי חסימת כביש יציאה מראשון לכיוון כביש 4: "לא ננוח ולא נשקוט עד אשר יורחק מפעל האשפה המתוכנן מאזורנו" אומרים במטה המאבק

מחאת מטה המאבק הבוקר
מחאת מטה המאבק הבוקר

מטה מאבק התושבים נגד מתקן האשפה בשפד"ן במערב העיר,  יצאו הבוקר למחות נחרצות גם נגד הקמת תחנת הכוח שורק 2 וגם נגד הכפלת מתקן השפד"ן.
פעילי המטה המאוחד בראשות אמיר נוי, אורנית משה ואימן פוימר, שהסתפקו עד כה במחאות שקטות כמו זו שהתקיימה באוקטובר האחרון:https://bit.ly/32mNggY  החריפו הפעם את צעדיהם וחסמו את כביש היציאה מראשל"צ לכביש 4 תוך הנפת שלטים הקוראים לתושבים להתעורר.
"נמאס לנו מהתעלמות המשרד להגנת הסביבה מסבלם של התושבים כאן. ראשון היא לא פח הזבל של המדינה. לא ננוח ולא נשקוט עד אשר יורחק מפעל האשפה המתוכנן מאזורנו ויבוטלו היוזמות הזדוניות להרחבת השפד"ן ולהקמת תחנת הכוח הנוספת אם יהיה צורך נחסום בגופנו כל יוזמה לפגוע בבריאות ילדנו ובאיכות חיינו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות