n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / אור ירוק: בכל שנה נפגעים בראשל"צ בממוצע 35 ילדים בתאונות דרכים

אור ירוק: בכל שנה נפגעים בראשל"צ בממוצע 35 ילדים בתאונות דרכים

ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק: "ילדים הם אוכלוסייה שנמצאת בסיכון גבוה להיפגע בתאונת דרכים בשל המאפיינים הייחודיים שלה. בכל שנה כיתת לימוד שלמה נמחקת מנוף חיינו וחייהן של משפחות רבות לא ישובו להיות כפי שהיו"

צילום עמותת אור ירוק
צילום עמותת אור ירוק

בעמותת אור ירוק ניתחו מהן הערים המסוכנות עבור הילדים, ערים שבהן נפגעים הכי הרבה ילדים (0-14) בתאונות דרכים. באור ירוק בחנו את מספר הילדים שנפגעו בתאונות דרכים בכל עיר ועיר מעל 50 אלף תושבים על בסיס נתוני הלמ"ס, בהשוואה לכל אלף ילדים. ניתוח הנתונים בוצע על פני חמש השנים האחרונות (2016-2020) כדי לאתר מגמות ולהצביע על ערים שבהן נפגעים ילדים בשיעור גבוה בתאונות דרכים באופן חזרתי, ערים שבהן ראשי הערים חייבים לשים את בטיחות הילדים בראש סדר העדיפויות.

ראשון לציון מדורגת במקום ה-20 במסוכנות לילדים עם 0.67 ילדים נפגעים בתאונות דרכים לכל אלף ילדים, כאשר בכל שנה נפגעים 35 ילדים בממוצע בתאונות דרכים בעיר. בחמש השנים האחרונות (2016-2020) נפגעו בעיר 174 ילדים (גילאי 0-14).

חדרה נמצאת במקום הראשון בשיעור הילדים הנפגעים בכל שנה בתאונות דרכים לכל אלף ילדים – 1.34 ילדים, כאשר בכל שנה נפגעים בממוצע 31 ילדים בתאונות דרכים בעיר. חיפה ניצבת במקום השני עם 1.25 ילדים שנפגעים בתאונות דרכים בכל שנה לכל אלף ילדים. בכל שנה נפגעים בממוצע 72 ילדים בתאונות דרכים בעיר. נהריה נמצאת במקום השלישי עם 1.24 ילדים נפגעים בתאונות דרכים בהשוואה לכל אלף ילדים. 15 ילדים נפגעים בממוצע בתאונות דרכים בעיר בכל שנה.

ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק: "ילדים הם אוכלוסייה שנמצאת בסיכון גבוה להיפגע בתאונת דרכים בשל המאפיינים הייחודיים שלה. בכל שנה כיתת לימוד שלמה נמחקת מנוף חיינו וחייהן של משפחות רבות לא ישובו להיות כפי שהיו. את האובדן הזה ניתן וחייבים לשנות. רוב הילדים נהרגים כאשר הם הולכים ברגל ולכן יש לרסן ולמתן את מהירות נסיעת כלי הרכב באותם אזורים שיש בהם ריבוי של ילדים כמו בתי ספר, גנים ציבוריים, מתנסים או פארקים באמצעות פסי האטה או הגבהת מעברי חציה. עלינו לזכור כי ילדים תמיד יתנהגו כמו ילדים אבל אם נתאים את התשתית כך שתגן עליהם במקום להאשים אותם, נוכל למנוע את הילד ההרוג הבא".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות