n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: ענת כהן, רווקה בת 36, כתבה פוסט מרגש שגרר אינספור תגובות

ראשל"צ: ענת כהן, רווקה בת 36, כתבה פוסט מרגש שגרר אינספור תגובות

לפעמים פוסטים אישיים שנכתבים מעומק הלב, יכולים ליצור באזז מטורף, וכך קרה גם לענת כהן שבסך הכל כתבה שהיא מחפשת בן זוג. ל"גל גפן" היא מספרת מה היא מחפשת ולמה זה עוד לא קרה

מחפשת אהבה. ענת
מחפשת אהבה. ענת

בסוף השבוע החליטה תושבת ראשון, ענת כהן לנצל את הרשת החברתית ולעשות מעשה אמיץ וראוי לכל הערכה: היא פרסמה בפורומים העירוניים פוסט וביקשה להכיר בן זוג במטרה להתחתן ולהקים משפחה.

"שבת שלום, מנסה את מזלי", כתבה בפוסט שגרר עשרות תגובות תומכות ומעודדות.

"שמי ענת בת 36, מראשון לציון, רווקה, יודעת לאהוב, עם יכולת נתינה אינסופית, אוהבת לעזור, לב רחב, רגישה, אוהבת את הים והטבע, שקטה, רוחנית, ועוד".

באשר לדרישותיה לגבי בן הזוג המיועד, כתבה: "מחפשת גבר רציני, רגיש, חברותי, אמתי, נאמן ,ישר, בגיל 30 עד 40 גג, רווק או גרוש בלי ילדים כמובן".

בשיחה עם "גל גפן" סיפרה השבוע כהן על האומץ שנדרש כדי להעלות את הפוסט: "בעוד כחודשיים אהיה בת 36", היא אומרת. "אני לומדת הדרכה שיקומית וחשבתי שהגיע הרגע לעשות מעשה ולחפש בן זוג. פשוט ישבתי וכתבתי את הפוסט והעליתי אותו".

היית במערכת יחסים לפני כן?

"לא, מעולם לא הייתי במערכת יחסים עם גבר".

את מחפשת שותף לחיים במטרה להקים משפחה ולהביא ילדים?

"בהחלט. אני מחפשת קודם כל אהבה וזוגיות. אם היא תהיה טובה ויציבה, אז כן, המטרה היא להתחתן, להקים משפחה ולהביא ילדים. אני ממש מרגישה בשלה לזה".

את יכולה להסביר למה עד היום זה לא קרה?

"אולי כי לפני כן לא רציתי או לא העזתי בגלל דברים מסוימים. תראי, אני בת יחידה להורים גרושים. לא רציתי אהבה כי מה שראיתי או הבנתי שראיתי בבית שלי – השפיע עליי. פשוט לא רציתי. לא הייתי מוכנה לקשר".

הפוסט שפרסמה זכה, כאמור, לעשרות תגובות מפרגנות ותומכות שחיזקו את רוחה וגם למאות לייקים. כהן מקווה שהפוסט, כמו גם הפרסום הנלווה, יובילו להיכרות משמעותית בחייה.

"אני מאוד רוצה אהבה", היא אומרת. "אני רוצה להיות נאהבת, להיות אהובה על ידי גבר מדהים. יש לי המון מה לתת. יש לי הרבה להראות. אני רוצה להעניק אהבה לבנאדם שיהיה לצדי. יש בי נתינה אינסופית".

כיום היא מתגוררת בראשון לציון עם שתי שותפות ועובדת כמטפלת.

ניתן ליצור איתה קשר בכתובת המייל: [email protected]

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מתן דיל

ראש העיר מתן דיל מציג: פסטיבלים לא, שיפוצים ויועצים כן

תפריט נגישות