n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / צפו: אלין גולן בקליפ מצמרר

צפו: אלין גולן בקליפ מצמרר

אלין גולן בסינגל חדש ״אין לי מקום״ שמלווה בקליפ מרגש ומצמרר בהשתתפותה של מיכל לובנוב, אישתו של אלכס לובנוב שחטוף בשבי החמאס.מיכל נמצאת בחודשי הריון מתקדמים, ללא בעלה.

אלין גולן צילום: שי יחזקאל
אלין גולן צילום: שי יחזקאל

״אין לי מקום״ נכתב והולחן ע״י רותם חן ואופיר מלול שגם אחראי על ההפקה המוזיקלית.

אלין גולן כתבה עליו :

136 חטופים, 136 משפחות שהתפרקו,136 וכל אחד מהם עולם ומלואו
אנחנו מנסים ומשתדלים לדעת ולהכיר את כל השמות את כל הסיפורים הבלתי נתפסים שקורעים לנו את הלב.. מאחורי כל סיפור מאחורי כל שם
יש משפחה אחים אחיות הורים ובני ובנות זוג מאות אנשים שביום אחד חרב עליהם עולמם שכבר 116 יום חיים בסיוט ונלחמים בכל דרך אפשרית להחזיר הביתה את אהוביהם, להציל אותם כבר מהתופת כבר 116 יום שהם גיבורים וגיבורות בעל כורחם.

אני שומעת את כל הסיפורים את ההחלטות הבלתי הגיוניות שאנשים לקחו כדי לנסות להציל את משפחתם את מאות שיחות והודעות הפרידה.

אחד מהסיפורים שפשוט אמרתי לעצמי שזה פשוט לא יכול להיות הוא של מיכל לובנוב שבעלה אלכס חטוף בשבי החמאס,מיכל בהריון מתקדם ומגדלת כרגע לבד ילד בן שנתיים.
נפלה בידי הזכות לנסות ולעזור למיכל ולכל משפחות החטופים לזעוק את זעקתם.הצעתי לה להשתתף איתי בקליפ לשיר החדש שלי ״אין לי מקום״.
שהרגשתי שכאילו נכתב עליה בדיוק.

שפגשתי אותה וראיתי איך היא התחברה לכל מילה זה אחד הרגעים המרגשים והעוצמתיים שחוויתיהכרתי אישה לביאה, גיבורה שלא מוותרת לרגע וממשיכה להילחם עד שאלכס יחזור.

השיר הזה מוקדש לכל 136 החטופים אין לנו מקום כאן בלעדיכם, מחכים לכם״

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות